رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
  • کد خبر : ۴۰۲۲۵
  • چاپ خبر : دعوت مسئول کانون بسیج ورزشکاران بافق به شرکت درهمایش شکوه پایداری

دعوت مسئول کانون بسیج ورزشکاران بافق به شرکت درهمایش شکوه پایداری

به گزارش آفتاب بافق،مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافق طی پیامی همه مردم و بسیجیان شهرستان بافق را دعوت به شرکت در همایش شکوه پایداری نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدانی که علم رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی را بر […]

به گزارش آفتاب بافق،مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافق طی پیامی همه مردم و بسیجیان شهرستان بافق را دعوت به شرکت در همایش شکوه پایداری نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدانی که علم رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی را بر دوش کشیده و عنوان پیروی از حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به شایستگی پاس داشته اند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق (صدقوا ما عاهدو الله علیه) گردیدند و با خون خود درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی را آبیاری نموده اند. کسانی که با ایثار و فداکاری خود در جهت تحقق امر پاسداری از ارزشهای الهی جانفشانی میکنند به یقین از مصادیق بارز نمونه ها هستند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ازمردم ولایتمداروشهید پرور به ویژه خانواده های معظم شهدا وایثارگر، بسیجیان و جامعه ورزشی شهرستان بافق دعوت بعمل می آید تا در همایش شکوه پایداری که فردا یکشنبه ۵ آذرماه ساعت ۸:۳۰ صبح در محل امامزاده عبدالله (ع) برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

(اللهم انصر جیوش المسلمین و عساکر الموحدین)

  مسؤل کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافق

                   جواد فتاحی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده