رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
  • کد خبر : ۴۰۲۳۷
  • چاپ خبر : اصلاح طلبی ریشه در شريعت و فرهنگ اسلامي دارد
فرماندار بافق در نشست فصلی شورای مرکزی اصلاح طلبان بافقی:

اصلاح طلبی ریشه در شريعت و فرهنگ اسلامي دارد

زیرساخت های توسعه و پیشرفت بافق در بخش های جاده، گاز و مخابرات از رشد خوبی برخوردار است. به گزارش آفتاب بافق؛  نشست فصلی اعضای شورای مرکزی اصلاح طلبان بافق با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشدار مركزي و رئیس و اعضای این شورا برگزار شد. محمد زاده رحمانی در این نشست با اشاره […]

زیرساخت های توسعه و پیشرفت بافق در بخش های جاده، گاز و مخابرات از رشد خوبی برخوردار است.

به گزارش آفتاب بافق؛  نشست فصلی اعضای شورای مرکزی اصلاح طلبان بافق با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشدار مركزي و رئیس و اعضای این شورا برگزار شد.

محمد زاده رحمانی در این نشست با اشاره به اینکه تفکر و منش اصلاح طلبی ریشه در تفکر اجتماعی و رشد بینش و اعتقادات مردم و مسئولین در سطوح مختلف دارد افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی افراد مصلح و معتقد به نظام اسلامی همزمان با رشد و گسترش فرهنگ مذهبی و دینی به ایجاد پایگاه های نشر تعالیم اسلام ناب محمدی اقدام نمودند و  در صحنه های دفاع مقدس از کیان اسلامی و تماميت ارضي كشور  رشادت های فراوانی آفریدند و همچنان لازم است اين افراد مصلح صحنه را ترك نكرده و فعالیت هاي انقلابی و حضور در مساجد و منابر مختلف را برای نشر و  گسترش حقایق دین اسلام و تحقق آرمان هاي مردم سالاري ديني ادامه دهند.

فرماندار بافق در ادامه به آسيب هاي فضاي مجازي اشاره و خاطرنشان كرد همواره مراقب باشيد در چارچوب قوانين نظام مقدس جمهوري اسلامي و با رعايت هنجارها، فعاليت نماييد و از انتشار مطالب بی پایه و اساس در گروه هاي مختلف خودداری  نمایید.

محمد زاده رحماني در ادامه با تشریح ایجاد زیرساخت های توسعه ای در شهرستان بافق اظهار داشت: خوشبختانه با اتحاد و پشتکار مسئولین ادارات و نهادها و همراهي و همدلي همه گروه ها و جناح هاي فكري و سياسي، زمینه توسعه و پیشرفت بافق در بخش های زیربنایی فراهم گردیده و  مردم می توانند نتیجه تلاش و پیگیری های دولت تدبیر و امید را در شهر بافق بصورت ملموس و عینی ملاحظه نمایند.

در ابتدای این نشست محمدعلی حاجی حسنی رییس مجمع اصلاح طلبان بافق به بیان مشکلات و مسائل این شهر پرداخت و گفت: مجمع اصلاح طلبان بافق با پیگیری و رصد مشکلات و معضلات می تواند نقش مهمی در مشورت و ارائه راهکارهای اجرایی به مسئولین ایفا نماید و درخواست اعضای این مجمع نیز همین است که زمینه فعالیت و اخذ مشاوره بیشتر از نیروهای موافق با دولت تدبیر و امید فراهم آید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده