رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
  • کد خبر : ۴۰۳۰۷
  • چاپ خبر : تاریخ تا به ابد مدیون ایثار مادران و پدران شهدا خواهد ماند+تصاویر
امام جمعه محمد آباد یزد:

تاریخ تا به ابد مدیون ایثار مادران و پدران شهدا خواهد ماند+تصاویر

آیت ا…مدرسی در مراسم باغبان لاله ها،ویژه پدران و مادران متوفی شهیدان روستایی گفت: مادران و پدران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی ساختند که تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته بسیج،حوزه مقاومت شهید قدوسی(ره) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق مراسمی […]

آیت ا…مدرسی در مراسم باغبان لاله ها،ویژه پدران و مادران متوفی شهیدان روستایی گفت: مادران و پدران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی ساختند که تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته بسیج،حوزه مقاومت شهید قدوسی(ره) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق مراسمی با عنوان ” باغبان لاله ها ” ویژه پدران و مادران متوفی شهیدان روستایی در محل مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) مبارکه برگزار نمود.

این مراسم با حضورامام جمعه شهرستان بافق،سید کاظم مدرسی امام جمعه محمد آباد یزد،فرمانده سپاه ناحیه ،معاون فرماندار،بخشدار،شهردار،مسئول شورای هماهنگی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،روحانیون،خانواده های معظم شهدا و جمعی از بسیجیان و مردم روستا مبارکه برگزار شد.

دراین مراسم آیت ا…مدرسی پدران و مادران شهدا را افتخار کشور دانست و گفت: این که پدران و مادران،پاره های تن خود را با دستان خود در راه خدا به میدان جنگ راهی کنند و بعد با شنیدن خبر شهادت فرزندان خود،در برابر این داغ سنگین بخاطر رضای پروردگار،حفظ نظام و ولایت فقیه صبر و ایستاذگی پیشه کنند،این حقیقتا برای کشور مایه افتخار است.

وی با بیان این که مادران و پدران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی ساختند که تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد،افزود: این بزرگواران  با صبر و استقامت خود دشواری ها را تحمل کردند و چون فرزندانشان محکم در تمام عرصه‌های مختلف کشورنقش پررنگی از خود برجای گذاشتند،بدون شک مجاهدت این ها تا ابد در تاریخ خواهد ماند.

مدرسی به ثمر نشستن نهال نوپای‌ انقلاب را مدیون همین پدران و مادران دانست که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می‌کردند تا برای دفاع از ولایت و کشورسینه سپر کنند و نگذارند یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمنان بیافتد.

وی افزود: ملت ایران اگر توانست در جنگ تحمیلی و امروز در برابر مستکبرین همچنان پیروز باشد، بخاطر ایمان های قوی،اراده های محکم و ایثار و فداکاری بزرگ پدرها و مادرها و خانواده شهدا است. این ها سبب شدند تا پایه های این نظام و انقلاب تا به امروز مستحکم  بماند و هیچ طوفانی نتواند لرزه ای بدان آورد و بعد از این هم به حول و قوه الهی هیچ طوفانی نخواهد توانست این بنیان رفیع را تکان بدهد.

مدرسی در پایان سخنان خود تکریم از مادران و پدران شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار، صبر و ایستادگی را وظیفه همگان دانست که باید بیش از همیشه به آن همت گمارند.

 

عکس: خواجه مبارکه ، بهنام بابا ییان

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده