رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر : ۴۰۳۶۸
  • چاپ خبر : عیادت بسیجیان پایگاه نرجس(س) از والده شهید محمود رحیمی

عیادت بسیجیان پایگاه نرجس(س) از والده شهید محمود رحیمی

به گزارش آفتاب بافق،جمعی از بسیجیان پایگاه نرجس(س) با حضور در منزل شهید محمود رحیمی از مادر گرامی این شهید والامقام که به علت بیماری کلیوی تحت درمان قرار گرفته است،عیادت کردند. در این دیدار بسیجیان ضمن قرار گرفتن در جریان روند درمان مادر شهید رحیمی،برای وی از خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهبودی هر […]

به گزارش آفتاب بافق،جمعی از بسیجیان پایگاه نرجس(س) با حضور در منزل شهید محمود رحیمی از مادر گرامی این شهید والامقام که به علت بیماری کلیوی تحت درمان قرار گرفته است،عیادت کردند.

در این دیدار بسیجیان ضمن قرار گرفتن در جریان روند درمان مادر شهید رحیمی،برای وی از خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهبودی هر چه سریعتر ایشان خواهان شد.

فرمانده پایگاه نرجس(س) خدمت به خانواده های شهدا را افتخار و وظیفه همگان دانست و گفت: این خانواده ها افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شهدا تلاش شود، کم است، افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا که در راه خدا از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند وعبادت است.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده