رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
  • کد خبر : ۴۰۳۷۳
  • چاپ خبر : نقش مؤثر مادران در ترویج سبک زندگی مبتنی بر اخلاق و آموزه های قرآنی
فاطمه فخارزاده:

نقش مؤثر مادران در ترویج سبک زندگی مبتنی بر اخلاق و آموزه های قرآنی

فاطمه فخارزاده در نشست سبک زندگی پایگاه رقیه(س) گفت: مادران به خوبی می توانند سبک زندگی که مبتنی بر اخلاق و آموزه های قرآنی است را ترویج داده و در انجام این کار ایفای نقش کنند. به گزارش آفتاب بافق،نشست سبک زندگی اسلامی پایگاه رقیه(س) با موضوع ” نقش مادران در ترویج سبک زندگی ” […]

فاطمه فخارزاده در نشست سبک زندگی پایگاه رقیه(س) گفت: مادران به خوبی می توانند سبک زندگی که مبتنی بر اخلاق و آموزه های قرآنی است را ترویج داده و در انجام این کار ایفای نقش کنند.

به گزارش آفتاب بافق،نشست سبک زندگی اسلامی پایگاه رقیه(س) با موضوع ” نقش مادران در ترویج سبک زندگی ” برگزار شد.

این نشست با هدف تبیین نقش زنان و مادران به عنوان عناصر تأثیرگذار در جامعه و با تأکید ویژه بر نقش آنان در تغییر سبک زندگی برگزار شد.

فاطمه فخارزاده،سخنران این نشست با بیان تعریفی از سبک زندگی گفت: سبک زندگی یعنی اینکه نسبت به شرایط زمانی، چطور می‌توان ارزش‌های دینی خود را زنده نگه داریم.

وی تلاش کشورهای غرب برای براندازی بنیان خانواده در کشورهای اسلامی را از جمله اهداف آنان دانست و افزود: وقتی که در کشور اسلامی ایران خانواده و ارزش‌های دینی مهم‌ترین مؤلفه است، قطعا کشورهای غربی برای رسیدن به اهداف خود به فکر براندازی این ارزش‌ها در بنیان خانواده هستند و مهم‌ترین ابزار آن‌ها رسانه‌ است،زیرا به خوبی دانسته‌اند که رسانه به عنوان یک ابزار قدرتی، مهم‌ترین نقش را برای رساندن پیام دارد.

فخارزاده افزود: تولید محصولاتی برای ترویج سبک زندگی غربی از جمله اقدامات رسانه های کشورهای بیگانه است که در برنامه‌ خود دارند. در این نوع برنامه ها مؤلفه‌های ارزش خانواده، نقش خود را از دست داده‌اند و اعضای خانواده، هر یک به‌ صورت جداگانه دارای فضا و حریم خصوصی هستند،این در صورتی است که در سبک زندگی اسلامی ایرانی، روابط اعضای خانواده مبتنی بر تعامل، همفکری و عقلانیت استوار است.

وی با اشاره به نقش مادران در تحقق سبک زندگی تصریح کرد: مادران به خوبی می توانند سبک زندگی که مبتنی بر اخلاق و آموزه های قرآنی است را ترویج و گسترش داده و در انجام این کار ایفای نقش کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده