رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
  • کد خبر : ۴۰۴۱۰
  • چاپ خبر : پیام تسلیت فرمانده حوزه شهدای خواهر بافق در پی درگذشت خواهر بسیجی

پیام تسلیت فرمانده حوزه شهدای خواهر بافق در پی درگذشت خواهر بسیجی

به گزارش آفتاب بافق،زهرا مسلمان،فرمانده حوزه مقاومت شهدای خواهر بافق در پیامی درگذشت ناگهانی خواهر بسیجی “اعظم تقی زاده “،عضو شورا این حوزه وسرگروه حلقه صالحین شهید علی اصغر شمس الدینی را خدمت خانواده محترم آن مرحومه و بسیجیان شهرستان تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله […]

به گزارش آفتاب بافق،زهرا مسلمان،فرمانده حوزه مقاومت شهدای خواهر بافق در پیامی درگذشت ناگهانی خواهر بسیجی “اعظم تقی زاده “،عضو شورا این حوزه وسرگروه حلقه صالحین شهید علی اصغر شمس الدینی را خدمت خانواده محترم آن مرحومه و بسیجیان شهرستان تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
مشیت الهی براین تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخ نای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.
خبردرگذشت ناگهانی خواهربسیجی اعظم تقی زاده چنان جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.
این ماتم جانگذار را خدمت خانواده محترم آن مرحومه و بسیجیان شهرستان بافق تسلیت عرض می نمایم، از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات را مسئلت می نماییم.
فرمانده حوزه مقاومت شهدای خواهر
مسلمان

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده