رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
  • کد خبر : ۴۰۴۲۸
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقه مهارت های بسیجی در شهرداری بافق+تصاویر

برگزاری مسابقه مهارت های بسیجی در شهرداری بافق+تصاویر

به مناسبت هفته بسیج یک دوره مسابقه مهارتهای بسیجی ویژه کارکنان شهرداری بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده، شهرداربافق درباره برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، که در آن بسیجیان پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری بافق با هم به رقابت پرداختند.  فرمانده […]

به مناسبت هفته بسیج یک دوره مسابقه مهارتهای بسیجی ویژه کارکنان شهرداری بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده، شهرداربافق درباره برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، که در آن بسیجیان پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری بافق با هم به رقابت پرداختند.

 فرمانده پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری بافق ادامه داد: این رقابت به مدت دو روز در محل شهرداری بافق برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات در فضایی صمیمی و دوستانه انجام گرفت،افزود: عبور از موانع، اطفاء حریق با توجه به نوع حریق ایجاد شده، بالا رفتن از طناب و … ازجمله آیتم های این مسابقه مهیج بود.

نوروززاده،علی اصغر فتوحی  را به عنوان نفر اول مسابقه مهارتهای بسیجی شهرداری معرفی کرد و گفت: هادی محمدی و محمد جواد ایزدپناه  نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در حاشیه برگزاری این مسابقه ضمن  استقبال از برنامه های خوب پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری اعلام آمادگی برای ارائه هرگونه همکاری با شهرداری و با بیان اهمیت تفکر بسیجی در جامعه اسلامی گفت: ما باید با تفکر بسیجی و جهادی به مردم، نظام و اسلام خدمت ‌کنیم .

صادقی افزود: بسیج راهگشای مشکلات برای خدمت به مردم است و این نهاد با همه توان آمادگی دارد که با  حضور فعال در همه زمینه‌ها، مردم را یاری کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه‌های مختلف  حضور فعال دارد و مجاهدت بسیجیان در سازندگی، محرومیت‌زدایی، مسائل اجتماعی، فرهنگی و در میدان مبارزه با استکبار انکار ناشدنی‌ است.

همچنین به همین مناسبت مسابقه دارت با انتخاب مهدی صالحی، محمد جواد فتاحی و میثم تشکری به عنوان نفرات برتر در محل شهرداری بافق انجام شد.

دیدار با امام جمعه، رونمایی از سردیس سرداران شهید و مشاهیر بافق، کوهنوردی، شرکت در نماز جمعه ، حضور در همایش بزرگ بسیجیان و مشارکت در سایر برنامه های هفته بسیج از دیگر اقدامات پایگاه مقاومت علی ابن موسی الرضا(ع) شهرداری بافق در این هفته مقدس بود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده