رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
  • کد خبر : ۴۰۴۹۶
  • چاپ خبر : آیین اعطا کمربند بانوان رزمی کار بافق برگزار شد

آیین اعطا کمربند بانوان رزمی کار بافق برگزار شد

در مراسمی با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان ،رقیه قاسمزاده کارشناس ورزش بانوان ،  ابوالفضل حسن پور رئیس هیات رزمی بافق و فخرالسادات وکیل الزواره نایب رئیس هیات رزمی استان یزدمراسم ارتقاء کمربند بانوان  ورزشکار کیک بوکسینگ شهرستان بافق انجام شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این مراسم رضا نارگانی ضمن قدردانی […]

در مراسمی با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان ،رقیه قاسمزاده کارشناس ورزش بانوان ،  ابوالفضل حسن پور رئیس هیات رزمی بافق و فخرالسادات وکیل الزواره نایب رئیس هیات رزمی استان یزدمراسم ارتقاء کمربند بانوان  ورزشکار کیک بوکسینگ شهرستان بافق انجام شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این مراسم رضا نارگانی ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیات رزمی شهرستان بافق گفت : ورزش رزمی یکی از رشته ورزشهایی است که در شهرستان بافق و در دو بخش آقایان و بانوان طرفداران خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه در این رشته افرادی که فعالیت میکنند باید دارای قدرت بدنی بالایی باشند گفت : خوشبختانه این رشته ورزشی در شهرستان با جذب ورزشکارانی در رده های سنی مختلف موفق عمل نموده است و حضور مربی ارزشمند استان در تمرینات رزمی شهرستان نوید روزهای خوبی را برای این رشته ورزشی به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق ورزشکاران را  به  رعایت اخلاق ورزشی توصیه نمود و گفت :در تمام رشته های ورزشی و در مرحله اول باید روی اخلاق ورزشکار کار کرد و در مرحله بعد یادگیری تکنیکها و تاکتیکها از ضروریات رشته های  ورزشی است و اگر فعالیت ورزشکاری همراه با اخلاق نباشد این ورزشکار به رشد کاملی نرسیده است.

در ادامه این مراسم فخرالسادات وکیل الزواره نایب رئیس هیات رزمی استان یزد و مربی هیات رزمی شهرستان بافق گزارشی از روند تمرینات ورزشکاران ارائه نمود.

وی از برگزاری یک اردوی یک روزه جهت آماده سازی تیم کیک بوکسینگ بانوان شهرستان بافق در 17 آذر ماه خبر داد و گفت : تیم کیک بوکسینگ بانوان شهرستان بافق در اول دی ماه اولین حضور خود را در مسابقات استانی تجربه خواهد کرد.

وکیل الزواره با بیان اینکه بانوان بافقی دارای استعداد خوبی در یادگیری ورزش رزمی هستند  ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در اولین حضور  خود در مسابقات استانی به مقامهای خوبی دست یابد.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده