رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
  • کد خبر : ۴۰۵۲۲
  • چاپ خبر : فیلم ” شبی در آریز” با نگاهی متفاوت به بافق و فرزندان این شهر ساخته شد

فیلم ” شبی در آریز” با نگاهی متفاوت به بافق و فرزندان این شهر ساخته شد

به گزارش آفتاب بافق، ” شبی در آریز ” تله فیلمی است که توسط فیلمساز بافقی با نگاهی متفاوت به بافق و فرزندان این شهر ساخته شده است. در همین راستا خبرنگار آفتاب بافق گفتگویی ویژه با کارگردان این فیلم نموده است که در ادامه خواهید خواند. آفتاب: لطفا خودتان را معرفی کنید؟ – حمیدرضامرعشی […]

به گزارش آفتاب بافق، ” شبی در آریز ” تله فیلمی است که توسط فیلمساز بافقی با نگاهی متفاوت به بافق و فرزندان این شهر ساخته شده است. در همین راستا خبرنگار آفتاب بافق گفتگویی ویژه با کارگردان این فیلم نموده است که در ادامه خواهید خواند.

آفتاب: لطفا خودتان را معرفی کنید؟

– حمیدرضامرعشی هستم اهل شهرستان بافق، چندین ماه هست که موفق به کسب مجوز شرکت فیلمسازی در بافق شده ام و هم اکنون فعالیت فیلمسازی،آموزش بازیگری و کارگردانی را در دست دارم.

آفتاب: از چه سالی فعالیت خود را در زمینه فیلمسازی آغاز کردید؟

 – از سال 92 فعالیت خود را در دانشگاه یزد شروع کردم و ساخت فیلم هایی کوتاه به نام های مشق نانوشته،آدامس،عملکرد،مستند اعتیاد و مسیر عشق را در کارنامه خود قرار دادم.

آفتاب: آیا این آثار موفق به حضور در جشنواره ای بوده است؟

 – بله،تا کنون در چندین جشنواره داخلی و خارجی شرکت کرده ام،که نتیجه آنها کسب مقام دوم در بخش فیلم کوتاه حرفه ای در جشنواره رویش،کسب مقام اول در بخش مستند جشنواره دانشگاه پاک و در بخش داوری فیلم کوتاه در جشنواره دانشگاه پاک در دوره سوم می باشد،که توانستم با این رزومه پربارمجوز تاسیس شرکت فیلمسازی و آموزشی را در بافق کسب نمایم.

آفتاب: درباره کار جدید خود تله فیلم “شبی در آریز”  توضیح دهید؟

  – تله فیلم شبی در آریز که ساخت آن توسط  تمام عوامل بافقی بوده است، حدود یک ماه کار آن به طول انجامید و هم اکنون  به مرحله اکران رسیده است.

این فیلم به تهیه کنندگی محسن تشکری با نگاهی متفاوت به بافق و فرزندان این شهر ساخته شده است،که خوشبختانه بسیار مورد استقبال کارشناسان سینمایی قرار گرفته است.

آفتاب: از چه تاریخی این فیلم به روی پرده خواهد رفت؟

 – از جمعه 10 آذر ساعت 17:30 در سینما قدس آهنشهر به مدت 15 روز به روی پرده می رود. البته بهای بلیط در باجه بلیط فروشی 5 هزار تومان و در شرکت فیلمسازی و برای ارگان های دولتی 4 هزار تومان می باشد.

آفتاب: هدف از ساخت این تله فیلم چه بود؟

– هدف از ساخت ارتقاء سطح فرهنگی و سینمایی شهرستان می باشد. از مردم شهرم تقاضا دارم تا وقت بگذارند و از این فیلم و دیگر فیلم های ساخته شده دوستان دیدن کنند.

آفتاب: آیا باز هم به کار فیلمسازی در بافق ادامه خواهید داد؟

– پس از سال ها کار در بیرون از بافق،اکنون جایگاه خود را در این شهرستان پیدا کرده ام،مطابق بازیگران بافقی را در هیچ جای این کشور نمی توان  پیدا کرد،بدون شک با حمایت مسئولین و مردم شهر به ساخت فیلم های دیگر در بافق ادامه خواهم داد.

آفتاب: سخن اخر؟

– لازم می دانم از فرماندارمحترم،شهردار،رئیس شورای شهر،به ویژه مدیریت محترم شرکت سنگ اهن ومدیریت روابط عمومی که در این امر با ما همکاری کردند،تشکر نمایم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده