رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
  • کد خبر : ۴۰۵۴۵
  • چاپ خبر : بازدید امام جمعه و جمعی از مسئولین بافق از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری
گزارش تصویری:

بازدید امام جمعه و جمعی از مسئولین بافق از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری

امام‌جمعه بافق و جمعی از مسئولین شهرستان عصر امروز از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری شهرستان بازدید نمودند. به گزارش آفتاب بافق،حجت‌الاسلام و المسلمین سلیمانی امام‌جمعه بافق،نوروز زاده شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان از پروژه‌های در دست‌ساخت شهرداری بازدید کردند. در این بازدید نوروز زاده،شهردار بافق گفت: بیش از 30 […]

امام‌جمعه بافق و جمعی از مسئولین شهرستان عصر امروز از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش آفتاب بافق،حجت‌الاسلام و المسلمین سلیمانی امام‌جمعه بافق،نوروز زاده شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان از پروژه‌های در دست‌ساخت شهرداری بازدید کردند.

در این بازدید نوروز زاده،شهردار بافق گفت: بیش از 30 پروژه بزرگ برای سال 96 و 97 طراحی و برنامه‌ریزی‌شده که بااعتباری بالغ‌بر 35 میلیارد تومان در حال ساخت است.

وی افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های ترافیکی، پارک ها،فضاسازی و محوطه‌سازی میدان‌ها و پیاده‌روها، تفرجگاه‎ها و عناصری که لازم است تا مردم اوقات فراغتشان را در آن فضاها به نحوی بهتر سپری کنند،طراحی‌شده است.

 نوروز زاده اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده بیش از 45 درصد تا اواخر سال 96 و مابقی نیز در سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 در ادامه این بازدید سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر نیز تصریح کرد: شورای پنجم بر اساس سیاست‌گذاری‌هایی که در طول این 4 سال انجام داده است، آینده خیلی خوبی را برای شهر بافق در بحث گردشگری، توسعه عمران و آبادانی و فرهنگی پیش بینی نموده است.با توجه به تشکیل کمیته‌هایی در شورا و با دعوت از نخبگان شهر،امیدواریم شهری آباد برای همشهریان عزیز فراهم نماییم.

عکس: بهنام باباییان

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده