رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
  • کد خبر : ۴۰۵۷۳
  • چاپ خبر : برگزاری جشن میلاد امامزاده عبدا…(ع) شهرستان بافق

برگزاری جشن میلاد امامزاده عبدا…(ع) شهرستان بافق

همزمان با آغاز هفته وحدت،جشن سالروز میلاد امامزاده عبدالله(ع) در حرم مطهر این حضرت برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق،آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان،به مناسبت میلاد فرزند امام موسی کاظم (ع) اقدام به برگزاری جشنی با شکوه می نماید. سید سعید حسینی،رئیس هیئت امنا […]

همزمان با آغاز هفته وحدت،جشن سالروز میلاد امامزاده عبدالله(ع) در حرم مطهر این حضرت برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق،آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان،به مناسبت میلاد فرزند امام موسی کاظم (ع) اقدام به برگزاری جشنی با شکوه می نماید.

سید سعید حسینی،رئیس هیئت امنا امامزاده عبدالله(ع) شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت: آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) به مناسبت این میلاد فرخنده جشنی باشکوه همراه با برنامه های ویژه طی 2 شب برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در شب اول با دعوت از حمید شاکرنژاد قاری قرآن بین المللی،محفل انس با قرآن همراه با مداحی محمد علی وطن خواه انجام خواهد شد و در شب دوم مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام بهره ور و مداحی محمدرضا شفیعی برگزار می شود.

حسینی با بیان اجرای برنامه های شاد و متنوع ویژه کودکان،گفت: دراین مراسم قرعه کشی و اهدا جوایز به حاضران نیز انجام خواهد گرفت.

شایان ذکر است این مراسم از پنجشنبه 96/9/9 به مدت 2 شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده