رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
  • کد خبر : ۴۰۷۶۱
  • چاپ خبر : کشف 19 کیلو تریاک از بطری های نوشابه در بافق

کشف 19 کیلو تریاک از بطری های نوشابه در بافق

ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر شهرستان بافق طی عملیاتی ۱۹ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک که در ۳۴ بطری نوشابه ای جاسازی شده بود،کشف و 4 متهم آن را دستگیر کردند. به گزارش آفتاب بافق،سرهنگ “عباس رضایی” جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بافق ضمن بیان مطلب فوق گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق در راستای […]

ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر شهرستان بافق طی عملیاتی ۱۹ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک که در ۳۴ بطری نوشابه ای جاسازی شده بود،کشف و 4 متهم آن را دستگیر کردند.

به گزارش آفتاب بافق،سرهنگ “عباس رضایی” جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بافق ضمن بیان مطلب فوق گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق در راستای کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر با برقراری تور ایست و بازرسی موقت، حین کنترل خورروهای عبوری به یک دستگاه سواری ساینا مشکوک و آن را متوقف کردند.

رضایی افزود: با توجه به حالات غیرطبیعی راننده و سرنشینان خودرو، همگی به یگان انتظامی انتقال و در بازرسی دقیق از خورو مقدار ۱۹ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک که در ۳۴ بطری نوشابه ای جاساز شده بود کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: در این راستا، راننده و هر سه نفر سرنشین خودرو دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده