رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
  • کد خبر : ۴۰۷۶۴
  • چاپ خبر : حضور فرماندار بافق در اکران عمومی فیلم “شبی در آریز”

حضور فرماندار بافق در اکران عمومی فیلم “شبی در آریز”

به گزارش آفتاب بافق،دومین شب از اکران تله فیلم “شبی در آریز” با حضور فرماندار بافق به همراه مدیر روابط عمومی فرمانداری و تماشای نزدیک این فیلم انجام گرفت. در همین راستا خبرنگارآفتاب پس از اکران فیلم با حضور در جمع تماشاگران و عوامل این فیلم با آنان گفتگو کرد تا نظر آنان را درباره […]

به گزارش آفتاب بافق،دومین شب از اکران تله فیلم “شبی در آریز” با حضور فرماندار بافق به همراه مدیر روابط عمومی فرمانداری و تماشای نزدیک این فیلم انجام گرفت.

در همین راستا خبرنگارآفتاب پس از اکران فیلم با حضور در جمع تماشاگران و عوامل این فیلم با آنان گفتگو کرد تا نظر آنان را درباره این فیلم تمام بومی جویا شود.

اختر عبداللهی به عنوان یکی از تماشاگران این فیلم گفت: این فیلم به عنوان تجربه اول از عملکرد خوبی برخوردار بود. اما مسئله ای که حائز اهمیت است،حمایت  ما از هنرمندان بافقی است،که اگر این امر تحقق گیرد بی شک این شهر توانایی لازم برای تربیت ستارگان سینمایی را خواهد داشت.

وی افزود: خوشبختانه فرماندار محترم و مدیر عامل شرکت سنگ آهن در این زمینه حمایت کردند،باید از قابلیت های موجود در این شهر استفاده شود تا در آینده حرفی برای گفتن در عرصه سینما داشته باشیم.

 علی حقیقت یکی دیگر از تماشاگران این فیلم نظر خود را این گونه عنوان کرد:  تماشای یک فیلم با استفاده از بازیگران و لهجه بومی بافق بسیار زیبا و عالی بود،اما نکته ای که بیشتر از هر چیز مهم است،توانایی تولید این فیلم با صرف هزینه کم و کیفیت مطلوب آن است.

در ادامه این گزارش به سراغ محسن شریعتی بازیگر فیلم شبی در آریز رفتیم تا با گفتگویی ویژه میزان موفقیت این اثر را از وی مطلع شویم.

در ابتدا شریعتی با بیان شروع فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: بازیگری را از سال 90 در تئاتر و گروه رسالت اقای عباس زاده با نمایشنامه ای مذهبی آغاز نمودم،اکنون حدود 7 سال است که در این حرفه فعالیت می کنم و شبی در آریز اولین کار سینمایی من است.

وی نظر خود را درباره این فیلم اینگونه عنوان کرد: این فیلم به عنوان اولین کار تمام بومی این شهر نسبت به عوامل،تجربیات و توانایی بازیگران آن و همچنین نظر کارشناسان اثر زیبایی بود.

لازم به ذکر که این فیلم ابتدا در وزارت ارشاد کشور مورد بازبینی و سپس تایید قرار گرفته است، تنها مسئله ای که از طرف این مسئولان مطرح شد،عدم درخواست برای استفاده عوامل فیلم از مرکز بوده است که ان شاءالله  در آینده از عوامل استانی و حرفه ای تر استفاده خواهد شد تا کار با کیفیت تری به مردم ارائه دهیم.

شریعتی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر وجود دو لهجه بومی و غیربومی در این فیلم و تداخل آن با هم افزود:علت وجود دو لهجه در واقع شناساندن بافق بوده است،همچنین این تداخل لهجه به علت وجود دانشجویانی است که  از شهرهای مختلف در این محل حاضرند، پس طبیعتاً نمیتواند لهجه ها یکی باشد.

وی در پایان سخنان خود از مردم و تماشاگران تقاضا کرد تا با حمایت از هنرمندان بافقی و پتانسیل های موجود در این شهر موجب ایجاد انگیزه و توسعه و پیشرفت این عزیزان شوند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده