رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
  • کد خبر : ۴۰۷۹۶
  • چاپ خبر : رحمت بافق میزبان مهدی باقر بیگی،بازیگر ” قصه های مجید” شد
گزارش تصویری:

رحمت بافق میزبان مهدی باقر بیگی،بازیگر ” قصه های مجید” شد

به مناسبت روز جهانی معلولان صبح امروز جشنی ویژه با حضور جمعی از مسئولین در محل خیریه رحمت برگزار گردید. به گزارش آفتاب بافق، مؤسسه بهزیستی بافق با همکاری مسئول توانبخشی شهرستان به مناسبت روز جهانی معلولین،جشنی ویژه با حضور فرماندار،مدیر روابط عمومی سنگ آهن،مدیر خدمات رفاهی آهنشهر و با دعوت از مهدی باقر بیگی،بازیگر […]

به مناسبت روز جهانی معلولان صبح امروز جشنی ویژه با حضور جمعی از مسئولین در محل خیریه رحمت برگزار گردید.

به گزارش آفتاب بافق، مؤسسه بهزیستی بافق با همکاری مسئول توانبخشی شهرستان به مناسبت روز جهانی معلولین،جشنی ویژه با حضور فرماندار،مدیر روابط عمومی سنگ آهن،مدیر خدمات رفاهی آهنشهر و با دعوت از مهدی باقر بیگی،بازیگر نقش قصه های مجید در محل خیریه رحمت برگزار نمود.

در این مراسم زاده رحمانی،فرماندار بافق ضمن تبریک روز جهانی معلولین و نیز خیر مقدم به مهدی باقر بیگی مهمان این برنامه،با تشکر از تلاش مسئولین خیریه رحمت گفت: شهرستان بافق با داشتن 800 نفر معلول تحت پوشش اداره بهزیستی،تلاش بسیاری را برای حمایت و یاری این عزیزان انجام می دهد،باید به تک تک کسانی که با معلولین کار می کنند،خسته نباشید و از آنها به نحو شایسته تقدیر کرد،چرا که حقیقتا کار آنها سخت و قابل ستایش است.

وی افزود: خانواده هایی که در آنها معلول وجود دارد،قطعا سختی و مشقت زیادی را تحمل می کنند و جامعه باید از این خانواده ها حمایت و پشتیبانی نماید.

زاده رحمانی در پایان سخنان خود ضمن حمایت از معلولان شهرستان گفت: تلاش داریم با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی بخشی از مشکلات رفاهی این عزیزان را مرتفع کنیم.

در ادامه این برنامه اجرای برنامه های شاد توسط گروه هنری فانوس شب انجام گرفت.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده