رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
  • کد خبر : ۴۰۸۱۶
  • چاپ خبر : گفتگو با مهدی باقر بیگی،بازیگر سریال ” قصه های مجید “

گفتگو با مهدی باقر بیگی،بازیگر سریال ” قصه های مجید “

به گزارش آفتاب بافق،برای معرفی مهدی باقربیگی، بازیگری که حالا علاوه بر همه سال های فعالیتش در زمینه بازیگری این روزها درگیر کار در شهرداری شهر اصفهان است، هیچ چیز بهتر از سریال به یادماندنی و شیرین (( قصه های مجید )) نیست. مجید ستاره این سریال شد، ستاره ای که هنوز هم بعد ازسالها […]

به گزارش آفتاب بافق،برای معرفی مهدی باقربیگی، بازیگری که حالا علاوه بر همه سال های فعالیتش در زمینه بازیگری این روزها درگیر کار در شهرداری شهر اصفهان است، هیچ چیز بهتر از سریال به یادماندنی و شیرین (( قصه های مجید )) نیست. مجید ستاره این سریال شد، ستاره ای که هنوز هم بعد ازسالها در ذهن مخاطبان تلویزیون می درخشد و بازیگری اش را به یاد دارند، و دوست دارند از احوالش باخبر باشند.خواندن حرف های جالب و متفاوت این بازیگر اصفهانی بدون شک برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

آفتاب: هدف از حضور شما در شهرستان بافق چیست؟

پی دعوت دوستان برای حضور در مراسم جشن ویژه به مناسبت روز جهانی معلولین به  شهرستان بافق آمدم،البته بافق بخاطر معدن و ارتباط آن با اصفهان شهری شناخته شده است،اما آنچه من از بافق می دانستم به عنوان شهری فرهنگی و تاریخی است، و همین سبب استقبال من از این دعوت شد تا سهم کوچکی در این امرخدا پسندانه در راستا تلاش مسئولان مؤسسه بهزیستی بافق داشته باشم.

آفتاب: در بازدید خود از شهرستان بافق آن را چگونه شهری دیدید؟

 انسان وقتی وارد یک شهر می شود درست مانند اولین برخورد خود با یک فرد، ذهنیتی درونش شکل می گیرد،من با دیدن بافت سنتی و درختان نخل بسیار زیبا این شهر که نماد مقاومت و پایداری مردم این دیار است،آن را تحسین کردم و از مشاهده اش لذت بردم. امیدوارم این سنت ها همچنان حفظ شود،زیرا ریشه مردم و شهر به حفظ این آیین ها و سنت ها است.

آفتاب:مهدی باقر بیگی،مجید قصه های دوران کودکی الان مشغول به چه کار است؟

 این روزها به شدت درگیر کار در شهرداری  شهر اصفهان هستم،البته تلاش کرده ام در کنار آن به فعالیت های هنری نیز بپردازم.

آفتاب: حرف آخر؟

 از دعوت دوستان عزیزم در بافق ،بخصوص فرساد آقایی تشکر  و برای همه مسئولین شهرستان آرزوی موفقیت می کنم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده