رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
  • کد خبر : ۴۰۸۲۳
  • چاپ خبر : پیام تبریک شهردار بافق به مناسبت روز جهانی معلولین

پیام تبریک شهردار بافق به مناسبت روز جهانی معلولین

به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده،شهردار بافق در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین،این روز به جامعه معلولین شهرستان بافق و تلاش گران این عرصه تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:   معلولان بهترین و زیباترین نشانه های الهی با روح لطیف و بی آلایش هستند که باید زمینه ایجاد انگیزه […]

به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده،شهردار بافق در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین،این روز به جامعه معلولین شهرستان بافق و تلاش گران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

معلولان بهترین و زیباترین نشانه های الهی با روح لطیف و بی آلایش هستند که باید زمینه ایجاد انگیزه و شور و نشاط را به دور از احساس ترحم در آن ها تقویت و فضای بروز خلاقیت را برایشان  فراهم کرد.

دیدن این عزیزان در هر روز و ساعت آدمی را به یاد پروردگار قادر بی همتا می اندازد، و چه بسا این بزرگواران با چهره ای معصوم و پر از احساس ، خلاقیت هایی را به منصه ظهور می گذارد که از بسیاری افراد سالم چنین تراوش فکری ساخته و پرداخته نخواهدبود و آنجاست که شعر معروف ((خدا گر به حکمت ببندد دری   ز رحمت گشاید درِ دیگری)) رنگ و جلوه ای زیبا پیدا می کند و بیانگر این است که معلولیت ، محدودیت نیست.

اینجانب روز معلولین را به تمامی  این فرشتگان آسمانی تبریک عرض نموده و به همه کسانی که برای این عزیزان خدمات صادقانه ارائه می کنند، دست مریزاد و خدا قوت می گویم.

سید علی نوروززاده

شهردار بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده