رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
  • کد خبر : ۴۰۸۲۴
  • چاپ خبر : از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تقدیر به عمل آمد
در همایش بین المللی بهداشت محیط و توسعه:

از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تقدیر به عمل آمد

در دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه، از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برای حمایت و حضور فعال در برگزاری این همایش تقدیر شد. به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر محمدرضا میر جلیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد به پاس حمایت، حضور فعال […]

در دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه، از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برای حمایت و حضور فعال در برگزاری این همایش تقدیر شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر محمدرضا میر جلیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد به پاس حمایت، حضور فعال و پشتیبانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در برگزاری باشکوه دومین کنفرانس بین المللی و بیستمین همایش بهداشت محیط و توسعه پایدار و همچنین نمایشگاه تخصصی جانبی با اهدا لوح تقدیر از محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت تقدیر و تشکر نمود.که دکتر حسین محمد میرزایی، جانشین مدیر عامل شرکت سنگ آهن از طرف وی این لوح را دریافت کرد.

لازم به ذکر است این همایش از تاریخ 7 لغایت 9 اذر در محل پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار گردید و شرکت سنگ آهن مرکزی با پرپایی غرفه ای،اخرین دستاوردها و فعالیت های خود را در زمینه بهداشت و محیط زیست در معرض دید عموم قرار داد.

  

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده