رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
  • کد خبر : ۴۰۸۹۱
  • چاپ خبر : نشست صمیمی مهدی باقربیگی بازیگر”قصه های مجید” در کتابخانه مفیدی بافق+ تصاویر

نشست صمیمی مهدی باقربیگی بازیگر”قصه های مجید” در کتابخانه مفیدی بافق+ تصاویر

نشست صمیمی مهدی باقربیگی بازیگر”قصه های مجید” با حضور علاقه مندان،هنرمندان و ادب دوستان شهرستان در کتابخانه محمد مفیدی بافق برگزار گردید. به گزارش آفتاب بافق،در ابتدای این جلسه دکتر حسین ارجمند ضمن خیر مقدم به مهدی باقربیگی،با تشکر از انجمن میراث معنوی و فرهنگی و رئیس کتابخانه های عمومی بافق در تشکیل این جلسه […]

نشست صمیمی مهدی باقربیگی بازیگر”قصه های مجید” با حضور علاقه مندان،هنرمندان و ادب دوستان شهرستان در کتابخانه محمد مفیدی بافق برگزار گردید.

به گزارش آفتاب بافق،در ابتدای این جلسه دکتر حسین ارجمند ضمن خیر مقدم به مهدی باقربیگی،با تشکر از انجمن میراث معنوی و فرهنگی و رئیس کتابخانه های عمومی بافق در تشکیل این جلسه فرهنگی،اظهار امیدواری کرد تا با ادامه برگزاری چنین جلساتی در شهرستان،زمینه ساز پویایی و تحرک جامعه هنری و فرهنگی در آینده باشیم.

وی راز ماندگاری و موفقیت ” قصه های مجید ” را  سادگی و صمیمیتی موجود در این اثر و بازی پرقدرت و توانمند باقربیگی  دانست و عنوان کرد: هر بیننده ای با دیدن این سریال همذات پنداری می کند و خود را در قالب ان شخصیت می بیند، این سریال از معدود سریال هایی است که شعار نمی دهد و هدفش القاء پیام اخلاقی یا فرهنگی به مخاطب نیست، بلکه شخصیتی را نشان می دهد که تنها با زندگی کردن،تلاش می کند از آن  لذت ببرد.

در ادامه باقربیگی به بیان خاطرات شیرین خود از این سریال و نحوه انتخاب خود به عنوان بازیگر نقش مجید گفت: زمانی که آقای پوراحمد تصمیم به ساخت «قصه های مجید» گرفت، در مدارس راهنمایی اصفهان تست انتخاب بازیگر شخصیت مجید را انجام می دادند، وی دنبال یک نوجوان 12-13 بودند که با لهجه اصفهانی به طور کامل آشنا باشد. مدرسه ما پشت منزل بی بی خدا بیامرز بود. خواهر آقای پوراحمد به ایشان پیشنهاد کرده بود که به مدرسه ما هم بیایند و از بچه های مدرسه ما نیز تست بگیرند. به هر حال ایشان به مدرسه ما آمدند و از آنجایی که در گروه تئاتر مدرسه فعال بودم، من را نیز به همراه تعدادی دیگر از بچه ها فراخواند. از ما خواسته شد بعد از ظهر همان روز برای تست ویدئویی به منزل آقای پوراحمد برویم. ایشان هم از من تست گرفتند و در نهایت آقای پوراحمد ایفای نقش مجید را به من سپردند.

در پایان باقربیگی ضمن پاسخگویی به سوالات حضار پیرامون شخصیت مجید، عنوان کرد: فعلا از دنیای بازیگری فاصله گرفته است و در شورای شهر اصفهان مشغول به کار می باشد.

 وی ابراز امیدواری کرد در صورت پیشنهاد خوب در زمینه بازیگری حتما آن را خواهد پذیرفت، هرچند که بعد از سریال قصه های مجید در چند سریال دیگر مانند «در مسیر زاینده رود » و «در چشم باد» ایفای نقش کرده است.

عکس: آرش آقا طهرانی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده