رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
  • کد خبر : ۴۱۰۰۹
  • چاپ خبر : دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا یزد با امام جمعه بافق

دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا یزد با امام جمعه بافق

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد  با حضور در بافق  با امام جمعه  شهرستان دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سید محمد موسوی اصل، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد با امام جمعه بافق دیدار کرد. وی بیان گزارشی از برنامه های فرهنگی – قرانی و بصیرتی در ناجا […]

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد  با حضور در بافق  با امام جمعه  شهرستان دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سید محمد موسوی اصل، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد با امام جمعه بافق دیدار کرد.

وی بیان گزارشی از برنامه های فرهنگی – قرانی و بصیرتی در ناجا گفت: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مبنی بر حفظ قران در کشور پرسنل نیروی انتظامی از این امر استقبال چشمگیری کرده است.

موسوی اصل  خاطرنشان کرد: علاوه بر داشتن برنامه های قرآنی، برنامه های آموزشی و بصیرتی نیز در بین کارکنان و پرسنل ناجا برگزار شده که بسیار تاثیر گزار و اثر بخش بوده است.

وی اظهارداشت: دوره بصیرتی در ناجا یکی از تاثیر گزارترین می باشد که با هدف ارتباط بهتر ناجا با مردم برگزار می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: این کلاسها در استان  یزد، در بین کارکنان نیروی انتظامی استان در همه دوره ها برگزار می شود که از تلاش فرماندهی نیروی انتظامی استان و سایر پرسنل ناجا قدردانی می نمایم.

موسوی اصل در ادامه از حمایتهای بی دریغ امام جمعه بافق پیرامون ناجا تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق نیز ضمن خوش آمد گویی به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان  از  تلاشهای ارزشمند پرسنل ناجا در برقراری امنیت و همچنین برگزاری کلاسهای تربیتی و عقیدتی و قرانی در این نیرو قدردانی نمود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده