رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
  • کد خبر : ۴۱۰۵۸
  • چاپ خبر : برگزاری اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در بافق
گزارش تصویری:

برگزاری اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در بافق

اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در بافق با تجلیل از 50 اثر برگزیده در زمینه کلیپ،فیلم کوتاه،عکس،پوسترگرافیکی،بازی های رایانه ای،استیکر و گیف برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق، اجلاس استانی ستاد اقامه نماز صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان،استاندار یزد،امام جمعه بافق،فرمانداران،مدیران دستگاه های اجرایی،ائمه جمعه شهرستان های استان و جمعی از مسئولان […]

اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در بافق با تجلیل از 50 اثر برگزیده در زمینه کلیپ،فیلم کوتاه،عکس،پوسترگرافیکی،بازی های رایانه ای،استیکر و گیف برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق، اجلاس استانی ستاد اقامه نماز صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان،استاندار یزد،امام جمعه بافق،فرمانداران،مدیران دستگاه های اجرایی،ائمه جمعه شهرستان های استان و جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی در حوزه نماز در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

استاندار یزد در آیین اجلاس استانی نماز با بیان اینکه بی‌اخلاقی‌های فضای مجازی نشأت گرفته از فضای حقیقی جامعه است، گفت: ادارات استان یزد به اقامه نماز توجه ویژه‌ تری داشته باشند.

وی افزود: در صورتی که جامعه حقیقی به نماز توجه خاص و زیادی داشته باشد، قطعا بسیاری از مشکلات فضای مجازی رفع می‌شود.

زمانی قمی با تاکید بر اینکه ما باید به جوانان و جامعه قدرت انتخاب بدهیم، گفت: فضای مجازی لاجرم وجود دارد و در حال توسعه پیدا است. ما ناچار هستیم که این فضا و این واقعیت را پیرامون خودمان ببینیم استاندار تصریح کرد: فضای مجازی گویای فضای حقیقی ماست و هر آنچه که ما در ظاهر جامعه می‌بینیم، باطن تمام مسئولان کشور می باشد.

وی تصریح کرد: اگر در فضای مجازی دیده می‌شود که آبروی افراد ریخته می‌شود، می‌توان رگه‌های این اقدام را در فضای حقیقی هم دید.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: جامعه‌ای که از اخلاق فاصله بگیرد فضای مجازی آن جامعه با تکنولوژی برتر سعی می‌کند از اخلاق فاصله بگیرد و جامعه متخلق هم فضای مجازی اخلاقی دارد.

 در حاشیه این آیین مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: این اجلاس با محوریت دو موضوع نماز و فضای مجازی در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علی حبیبیان با بیان اینکه بیش از 300 آثار در زمینه های مختلف اعم از کلیپ،فیلم کوتاه،پوسترهای گرافیکی،گیف و عکس به دبیرخانه استان ارسال شده است،تصریح کرد: 50 اثر برگزیده در حوزه نماز و فضای مجازی به اجلاس سراسری  نماز ارسال می شود.

وی افزود:اجلاس سراسری نماز در 30 آذرماه به میزبانی بندرعباس برگزار می شود.

شایان ذکر است،در این آیین از مدیران،فعالان عرصه نماز و اثار برگزیده در حوزه نماز و فضای مجازی  تجلیل شد.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده