رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
  • کد خبر : ۴۱۱۰۵
  • چاپ خبر : طرح های توسعه سنگ آهن مرکزی بافق باید مورد حمایت قرار گیرد
استاندار یزد:

طرح های توسعه سنگ آهن مرکزی بافق باید مورد حمایت قرار گیرد

استاندار یزد در نشست خود با ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت: طرح های توسعه سنگ آهن مرکزی باید مورد حمایت قرار گیرد،مسئولانی که در بخش های متعدد چون سازمان های مالی،امور آب و بخش های مرتبط هستند، باید این شرکت را حمایت و تقویت کنند تا کارها در روالی خوب انجام گیرد. […]

استاندار یزد در نشست خود با ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت: طرح های توسعه سنگ آهن مرکزی باید مورد حمایت قرار گیرد،مسئولانی که در بخش های متعدد چون سازمان های مالی،امور آب و بخش های مرتبط هستند، باید این شرکت را حمایت و تقویت کنند تا کارها در روالی خوب انجام گیرد.

به گزارش آفتاب بافق،محمود زمانی قمی،استاندار یزد صبح امروز در نشست خود با ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان،که در سالن کنفرانس مدیریت آهنشهر برگزار شد،ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با بیان اینکه استعداهای خوبی در بافق و مناطق مختلف آن وجود دارد،گفت: در یک نگاه متوجه می شویم شهرستان بافق نقطه ای استثنایی با مزیت های بسیار بالا در حوزه های مختلف می باشد، و این نشان می دهد این جا تنها شهر آهن نیست،بلکه سرشار از استعدادهای نهفته است که باید آن را حفظ،احیاء و تقویت کنیم.

وی خطاب به اعضای اقتصاد مقاومتی در احیاء استعداد های موجود شهرستان،گفت: امروز به مصوباتی رسیدیم که با اجرا آن بخشی از موانع توسعه رفع خواهد شد،اما برای تحقق چنین مزیت هایی باید بیش از این کار و تلاش نمود.این شهرستان با زیر ساخت های بسیار خوبی که در حوزه های گوناگون دارد،یک مخزن در حوزه سرمایه گزاری های جدید است و آماده پذیرش سرمایه گزار است.

زمانی قمی با اظهار امیدواری از تلاش و تعامل هر چه بیشتر دکتر محمدی در اتمام فاز نهایی جاده بافق – یزد، خواهان تسریع روند کار برای پایان بخش باقی مانده از این جاده شد.

همچنین با طرح مسائل مربوط به حوزه کشاورزی و صنایع تبلیغی آن،مقرر شد هر چه سریعتر ناحیه صنعتی تشکیل گردد تا پیگیر مصوبات برای اجرای هر چه بهتر آن باشد.

استاندارد یزد در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که طرح های توسعه سنگ آهن مرکزی باید مورد حمایت قرار گیرد،افزود: مسئولانی که در بخش های متعدد چون سازمان های مالی،امور آب و بخش های مرتبط هستند، باید این شرکت را حمایت و تقویت کنند تا کارها در روالی خوب انجام گیرد.

زمانی قمی در پایان سخنان خود با تاکید بر این موضوع که پیگیر اجرای این مصوبات خواهیم بود،تصریح کرد: دستگاه ها باید برای تحقق وعده های خود کنند،تلاش کنند،چرا که هیچ گونه گذشتی در قبال کم کاری آنان انجام نمی گیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده