رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
  • کد خبر : ۴۱۱۱۱
  • چاپ خبر : وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان از اهداف پیامبر(ص) بود+تصاویر
مؤسس بیت الرضا(ع) بافق:

وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان از اهداف پیامبر(ص) بود+تصاویر

به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) شب گذشته مراسم جشنی با حضور مردم در بیت الرضا(ع) برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) شب گذشته مراسم جشنی با حضور مردم و مدیحه سرایی حجت الاسلام باقر میدانی و […]

به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) شب گذشته مراسم جشنی با حضور مردم در بیت الرضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) شب گذشته مراسم جشنی با حضور مردم و مدیحه سرایی حجت الاسلام باقر میدانی و سخنرانی سید علی طباطبایی در محل  بیت الرضا(ع) برگزار گردید.

در ان مراسم سید علی طباطبایی،مؤسس بیت الرضا(ع) در بافق، ضمن تبریک این اعیاد مبارک ،با استناد به آیه شریفه: (( لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه )) به بیان بخش هایی از سیره و سنت پیامبر اسلام پرداخت.

وی  با ذکر برخی از فضائل و مناقب آخرین فرستاده الهی متذکر شد: با ولادت پیامبر اسلام(ص) حوادثی در جهان به وقوع پیوست که هر یک از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردارند، فرو ریختن 14 کنکره از ایوان کاخ کسری، خاموش شدن آتشکده فارس، خشک شدن دریاچه ساوه و وقایع دیگری که به برکت تولد این مولد خجسته اتفاق افتاد و هر یک دارای معنا و مفهوم ویژه ای هستند.

طباطبایی در بارة نقش آن حضرت در ایجاد وحدت و همدلی در میان مسلمانان افزود: همان طور که پیامبر اکرم(ص) در ابتدای بعثت خصومت های موجود در جامعة آن زمان را به محبت و برادری تبدیل کرد، امروز نیز مسلمانان محتاج آن حضرت هستند و در شرایطی چنین هستند،که می توانند با بهره گیری از پیامبر(ص)به عنوان محور وحدت مسلمانان،تفرقه ها و دشمنی ها را به برادری و مهرورزی بدل سازند.

وی وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان را از ایده های پیامبر(ص) دانست که دشمنان اسلام از جمله کشورهای غربی و آمریکا با ایجاد و راه اندازی جنگ نرم بر علیه کشورهای مسلمان جهان در صدند است تا منافع جهان غرب و اسرائیل را حفظ نمایند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام باقر میدانی در مدح پیامبر اکرم(ص) و فرزند ایشان امام صادق(ع) مدیحه سرایی نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده