رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
  • کد خبر : ۴۱۱۶۲
  • چاپ خبر : جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد در بافق برگزار شد
گزارش تصویری؛

جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد در بافق برگزار شد

پانزدهمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با حضوراستاندار یزد و معاونین وی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،امام جمعه و فرماندار بافق،مدیران ادارات و نهادهای شهرستان، مدیرعامل و کارشناسان شرکت سنگ آهن مرکزی و دیگر اعضای ستاد در محل سالن کنفرانس مدیریت شهرک آهنشهر بافق برگزار شد. در ابتدای این جلسه […]

پانزدهمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با حضوراستاندار یزد و معاونین وی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،امام جمعه و فرماندار بافق،مدیران ادارات و نهادهای شهرستان، مدیرعامل و کارشناسان شرکت سنگ آهن مرکزی و دیگر اعضای ستاد در محل سالن کنفرانس مدیریت شهرک آهنشهر بافق برگزار شد.

در ابتدای این جلسه به منظور ارائه شاخص های اقتصادی شهرستان بافق ،برخی از طرح های توسعه ای در حوزه اقتصاد مقاومتی استان توسط  زاده رحمانی،فرماندار بافق با اعلام اقدامات انجام گرفته و نیازمندی های این شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان شد.

در ادامه گزارشی از طرح های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی ، محورهای اساسی توسعه کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق و برخی از طرح های بزرگ استان در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان مربوطه مطرح شد.

 

عکس:محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده