رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
  • کد خبر : ۴۱۲۹۵
  • چاپ خبر : حضور نماینده شرکت تعاونی پیش بافان سپهر ایساتیس در رویداد استارتاپ گردشگری یزد

حضور نماینده شرکت تعاونی پیش بافان سپهر ایساتیس در رویداد استارتاپ گردشگری یزد

به گزارش آفتاب بافق،بزرگترین رویداد استارتاپ ناب گردشگری جنوب کشور در باغ جهانی دولت آباد یزد با حمایت اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری یزد و دانشگاه پیام نور استان،توسط شرکت تکتا برگزار گردید. این برنامه با حضور بیش از 130 نفر از دانشجویان رشته های مرتبط با صنعت گردشگری ، فعالان این […]

به گزارش آفتاب بافق،بزرگترین رویداد استارتاپ ناب گردشگری جنوب کشور در باغ جهانی دولت آباد یزد با حمایت اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری یزد و دانشگاه پیام نور استان،توسط شرکت تکتا برگزار گردید.

این برنامه با حضور بیش از 130 نفر از دانشجویان رشته های مرتبط با صنعت گردشگری ، فعالان این حوزه  و ایده پردازان انجام گرفت.

در این رویداد از حدود 60 ایده مطرح شده، 15 ایده به عنوان ایده برتر قابل بررسی از جانب شرکت کنندگان تعیین گردید، که پس از تشکیل گروه هایی طی 54 ساعت به چکش کاری ایده ها پرداخته شد و پس از آن در مراسم پایانی ایده پردازان به ارائه سمینار جهت معرفی ایده ها پرداختند که مورد نقد و پرسش داوران قرارگرفت.

در پایان 4 ایده به عنوان ایده برتر از طرف داوران انتخاب و از گروه های برتر تجلیل و جهت برنامه ریزی و اجرا به حوزه های مربوطه ارسال گردید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده