رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
  • کد خبر : ۴۱۳۰۵
  • چاپ خبر : بازدید فرمانده انتظامی بافق از دستاوردهای جامعه معلولان

بازدید فرمانده انتظامی بافق از دستاوردهای جامعه معلولان

به مناسبت هفته معلولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق از دستاوردهای جامعه معلولین بازدید کرد. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی، فرمانده نیروی انتظامی بافق به مناسبت هفته معلولین ضمن دیدار با شاهپورزاده،رئیس مرکز جامع توانای شهرستان،از نزدیک با دستاوردهای معلولان این شهرستان آشنا شد. در این دیدار شاهپورزاده  با اشاره به 730 نفر […]

به مناسبت هفته معلولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق از دستاوردهای جامعه معلولین بازدید کرد.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی، فرمانده نیروی انتظامی بافق به مناسبت هفته معلولین ضمن دیدار با شاهپورزاده،رئیس مرکز جامع توانای شهرستان،از نزدیک با دستاوردهای معلولان این شهرستان آشنا شد.

در این دیدار شاهپورزاده  با اشاره به 730 نفر معلول شهرستان بافق، گفت: هدف سازمان بهزیستی از راه اندازی این مراکز، توانبخشی، پیشگیری و درمان است. تا علاوه بر جذب معلولان به سمت این مراکز،کمک به بهبود مشکلات آنان و خانواده هایشان نیز باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد ۳۰ نفر معلول  به مرکز معلولان شهرستان اضافه شده است، تصریح کرد: حرکت این مرکز رو به رشد است و هدف از گرد هم آمدن این معمولان در این مراکز، حل مشکلات آن ها با کمک مسئولان این مراکز است.

رئیس جامعه معلولان شهرستان بافق، در پایان افزود: این شهرستان، 2 پلاک ویژه معلولین در سطح شهر دارد که با کمک مسئولان ذیربط تلاش می شود  جهت رفاه حال معلولان، سومین پلاک ویژه معلولان را نیز در سطح شهر نصب کند.

فرمانده نیروی انتظامی بافق ضمن تبریک هفته معلولین به مسئولان مرکز جامع توانا و همچنین رئیس جامعه معلولان این شهرستان، گفت: فرهنگ سازی جهت حمایت از معلولان شهرستان باید انجام گیرد،چرا که معلولان با کمک مسئولان، سبب یادگیری آموزش هایی می شوند که باعث حرکت رو به رشد آن ها و افزایش توانایی های آنان می شود. این امر باعث می شود تا معلولان بهتر با جامعه و افراد آن ارتباط برقرار کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده