رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
  • کد خبر : ۴۱۳۳۴
  • چاپ خبر : مسئولان شهرستان از فرهنگسرای شهرداری بافق بازدید کردند

مسئولان شهرستان از فرهنگسرای شهرداری بافق بازدید کردند

فرماندار، شهردار و جمعی ازمسئولان شهرستان بافق از پروژه احداث فرهنگسرای شهرداری بازدید کردند. به گزارش  آفتاب بافق؛ سیدعلی نوروززاده شهردار بافق گفت: تملک یک خانه با قدمتی بیش از 250 سال در بافت قدیمی شهر برای استفاده به عنوان فرهنگسرا شهرداری گام دیگری در راستای غنی سازی به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هنرمند […]

فرماندار، شهردار و جمعی ازمسئولان شهرستان بافق از پروژه احداث فرهنگسرای شهرداری بازدید کردند.

به گزارش  آفتاب بافق؛ سیدعلی نوروززاده شهردار بافق گفت: تملک یک خانه با قدمتی بیش از 250 سال در بافت قدیمی شهر برای استفاده به عنوان فرهنگسرا شهرداری گام دیگری در راستای غنی سازی به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هنرمند است

.
وی تصریح کرد: فضای این فرهنگسرا دارای 17 اتاق، حیاط مرکزی، بادگیر و ورودی هشتی می باشد که بهسازی آن با پیش بینی اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در دست اجراست.
شهردار بافق افزود: این مکان فرهنگی با 450 مترمربع در2 طبقه در حال مرمت و بهسازی است.

نوروززاده خاطرنشان کرد: عملیات مرمت این بنا با حمایت فرمانداری و نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان بافق در دست اجراست و امیدواریم تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

رئیس شورای شهر بافق هم گفت: سیاست های شورا و شهرداری بر این است که فرهنگسراهایی در نقاط مختلف شهر ایجاد شود.
سید محمد باقی زاده افزود: با ایجاد فرهنگسرا هم بافت قدیمی شهر حفظ می شود و هم قشرهای مختلف هنرمندان می توانند آثار خود را در این مکانها زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کنند.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده