رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
  • کد خبر : ۴۱۳۵۸
  • چاپ خبر : وظیفه روحانیون ترویج فرهنگی دینی و رفع مشکلات مردم روستا است
امام جمعه بافق:

وظیفه روحانیون ترویج فرهنگی دینی و رفع مشکلات مردم روستا است

 امام جمعه بافق با حضور در روستای شیطور از نزدیک در جریان کارهای روحانی مستقر در این روستا قرار گرفت. به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با حضور در روستای شیطور،ضمن دیدار با روحانی این منطقه از نزدیک در جریان روند اقدامات صورت گرفته در این روستا قرار گرفت. در ابتدای این دیدار […]

 امام جمعه بافق با حضور در روستای شیطور از نزدیک در جریان کارهای روحانی مستقر در این روستا قرار گرفت.

به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با حضور در روستای شیطور،ضمن دیدار با روحانی این منطقه از نزدیک در جریان روند اقدامات صورت گرفته در این روستا قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام علی اسفندیاری،روحانی روستای شیطور،گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در این روستا را به سمع و نظر امام جمعه شهرستان رساند. وی عمده فعالیت های خود را تشکیل کلاس های قرآن، نهج البلاغه، بر پایی نماز و برگزاری مراسم های ملی و مذهبی و رسیدگی به مشکلات مردم روستا عنوان کرد.

وی علاوه بر فعالیت‌های مذهبی به اقدامات انجام گرفته در زمینه های کشاورزی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در این روستا برای اقتصاد مقاومتی و حرکت به سوی خودکفایی کارهای خوبی صورت گرفته است.

در ادامه حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی ضمن تشکر از اسفندیاری،روحانی روستای شیطور برای تلاش ها و اقدامات انجام گرفته،گفت: وجود روحانیون مستقر در روستاها علاوه بر ترویج فرهنگ دینی سبب همکاری و سهولت در پیگیری نیازهای مردم روستاها و تسریع آن می‌شود.

وی با بیان اینکه تبلیغ دین یکی از دستورات موکد قرآن و اسلام است، افزود: از ظرفیت مساجد برای تحقق این فریضه مهم باید استفاده مطلوب کرد.

سلیمانی با اظهاری خرسندی از عملکرد روحانیون در روستا بیان کرد: اکنون به همت روحانیون مستقر در روستاها شاهد توسعه فرهنگ دینی، مشاوره، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اقامه نماز جماعت و بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی هستیم.

در پایان امام جمعه شهرستان بافق قول مساعدت در جهت حمایت و یاری روحانی این روستا و کمک به رفع مشکلات و مرتفع نمودن آنان داد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده