رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
  • کد خبر : ۴۱۳۷۶
  • چاپ خبر : حضور بانوی فعال بافقی در نمایشگاه ملی گردشگری استان فارس

حضور بانوی فعال بافقی در نمایشگاه ملی گردشگری استان فارس

نمایشگاه ملی گردشگری استان فارس با حضور فعال اسماء حسینی، مدیر مجموعه گردشگری شن و شادن بافق و ۳۹ بانوی فعال برگزیده شده عضو کارآفرینی گردشگری در حال برگزاری است. به گزارش آفتاب بافق،نهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس در استان فارس به همت انجمن بانوان صنعت گردشگردی ایران آغاز به کار نمود.. این نمایشگاه با […]

نمایشگاه ملی گردشگری استان فارس با حضور فعال اسماء حسینی، مدیر مجموعه گردشگری شن و شادن بافق و ۳۹ بانوی فعال برگزیده شده عضو کارآفرینی گردشگری در حال برگزاری است.

به گزارش آفتاب بافق،نهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس در استان فارس به همت انجمن بانوان صنعت گردشگردی ایران آغاز به کار نمود..

این نمایشگاه با حضور شرکت های داخلی و خارجی و ۳۹ بانوی فعال برگزیده شده عضو کارآفرینی گردشگری آژانس های نمونه مسافرتی و مدیریتی خارجی از امروز 19 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه‌های هتلداری، ایرلاین ها، سامانه‌های رزرو آنلاین هتلی، مناطق آزاد، باشگاه ورزش‌های هوایی و دریایی، مدارس غواصی، مجتمع‌های تفریحی-گردشگری، اقامتگاه‌های بوم گردی، برپایی جشنواره اقوام ایرانی، جشنواره بالن‌ها در این نمایشگاه حضور دارند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از هنرمندان صنایع دستی و هنر‌های سنتی کشور اعلام شد.

در این نمایشگاه اسماء حسینی مدیرمجموعه تفریحی و گردشگری شن و شادن بافق به همراه خانم تسلیم مدیریت هتل ترمه یزد حضور فعال دارند.

اسماء حسینی در گفتگوی با خبرنگار آفتاب بافق،گفت: مجموعه تفریحی و گردشگری شن و شادن بافق به عنوان تنها شرکت کننده از این شهرستان به همراه یکی از مدیران هتل های استان یزد در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

وی افزود: این نمایشگاه از 19 الی  22 آذر ماه در شیراز دائر خواهد بود و یکی از محاسنات ان حضور فعال تمامی 39 نفر بانوی کارآفرین کشور می باشد،که این موضوع فرصتی برای تبادل نظر و آشنایی فعالان این عرصه است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده