رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
  • کد خبر : ۴۱۳۸۳
  • چاپ خبر : رویکرد صحیح فرهنگی مهم ترین مسأله در بین مردم است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بافق:

رویکرد صحیح فرهنگی مهم ترین مسأله در بین مردم است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق رویکرد صحیح فرهنگی را مهم ترین مسأله در بین مردم دانست و گفت: مسائل فرهنگی از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و بايد با عزم و اراده راسخ پاسدار ارزش های فرهنگي خود در جامعه باشيم. به گزارش آفتاب بافق،رضا فلاح،مسئول روابط عمومی شرکت سنگ آهن صبح امروز […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق رویکرد صحیح فرهنگی را مهم ترین مسأله در بین مردم دانست و گفت: مسائل فرهنگی از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و بايد با عزم و اراده راسخ پاسدار ارزش های فرهنگي خود در جامعه باشيم.

به گزارش آفتاب بافق،رضا فلاح،مسئول روابط عمومی شرکت سنگ آهن صبح امروز با دکتر حسین ارجمند مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق دیدار کرد.

در این دیدار فلاح ضمن تبریک انتصاب دکتر حسین ارجمند به سمت مدیر اداره فرهنگ و ارشاد بافق،بر اهمیت همکاری های دو جانبه روابط عمومی شرکت و این نهاد فرهنگی تاکید کرد و گفت: شهرستان بافق به عنوان یک ظرفیت مناسب در توسعه هنر و فرهنگ می باشد و مسئولین مربوطه نیز بایستی برای این مهم برنامه ریزی دقیق نموده و در این راستا گام موثر بردارند.

وی فعالیت ها و افتخارات هنرمندان بافقی در عرصه های گوناگون را بسیار دانست و افزود: امیدواریم با حمایت بیشتر نهادهای متولی امر فرهنگ و هنر، شاهد شکوفایی بیش از پیش استعدادهای جوانان هنرمند این شهرستان باشیم.

فلاح با تاکید بر جدیت و توجه مسئولان شهرستان در خصوص توسعه فرهنگ و هنر گفت: با توجه به سابقه مطلوب هنرمندان این شهرستان در ارائه فعالیت های فرهنگی،هنری و… مهمترین دغدغه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بی شک گسترش جبران کمبودهای مورد نیاز این بخش در سطح شهرستان می باشد.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق، ضمن اظهار خرسندی از حضور این مسئولان با اشاره به ارتباط نزدیک بین مسائل اجتماعی و فرهنگی، گفت: مسائل اجتماعی و فرهنگی بهم پیوسته و ارتباط تنگاتنگی دارند و ما  بايد در حوزه فرهنگی نیازهای جامعه مخاطب را شناسايی كرده و متناسب با آن برنامه مدون و اصولی داشته باشیم.

وی با بيان اينكه رویکرد صحیح فرهنگی مهم ترین مسأله در بین مردم است، افزود: مسائل فرهنگی از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و بايد با عزم و اراده راسخ پاسدار ارزش های فرهنگي خود در جامعه باشيم.

ارجمند با اشاره به اينكه موفقيت يک مدير بدون همکاری و تعامل دیگر بخش ها و مسئولان مؤثر نخواهد بود،تصریح کرد: نیازمند مساعدت همه دستگاه‌های فرهنگی و دلسوزان فرهنگ هستیم و از همه دستگاه‌ها تقاضا داريم كه سرعت قطار فرهنگی متوقف نشود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده