رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
  • کد خبر : ۴۱۴۰۰
  • چاپ خبر : خدمت به مستضعفان جامعه بالاترین وظیفه مسئولان است
بخشدار مرکزی بافق:

خدمت به مستضعفان جامعه بالاترین وظیفه مسئولان است

بخشدار بخش مرکزی بافق در بازدید از مددجویان روستای مبارکه، بالاترین وظیفه مسئولان را رسیدگی به نیازهای نیازمندان و اقشار مستضعف جامعه،خصوصاً درسطح روستاها و توانمند سازی آنان دانست که باید در الویت های دستور کار قرار گیرد. به گزارش آفتاب بافق،در راستای رسیدگی و بررسی مشکلات و نیازمندی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام […]

بخشدار بخش مرکزی بافق در بازدید از مددجویان روستای مبارکه، بالاترین وظیفه مسئولان را رسیدگی به نیازهای نیازمندان و اقشار مستضعف جامعه،خصوصاً درسطح روستاها و توانمند سازی آنان دانست که باید در الویت های دستور کار قرار گیرد.

به گزارش آفتاب بافق،در راستای رسیدگی و بررسی مشکلات و نیازمندی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق درسطح روستاها،صبح امروز بخشدار مرکزی به همراه رئیس کمیته امداد،معاون حمایت و توانمندسازی و یکی از اعضای شورای اسلامی روستای مبارکه ازمنازل مددجویان تحت حمایت،سالمندان و بیماران صعب العلاج روستای مبارکه بازدید به عمل آوردند.

دراین بازدید پورامینی،بخشدار مرکزی بافق با بیان اینکه امروز بالاترین وظیفه ما رسیدگی به نیازهای نیازمندان و اقشار مستضعف جامعه،خصوصاً درسطح روستاها و توانمند سازی آنان می باشد،افزود: حمایت از مددجویان این نهاد به ویژه مددجویان از کار افتاده وظیفه ای است که در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: برنامه های جامع و مهمی در راستای اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در دست داریم،که با همکاری سایر مسئولان و همت مددجویان هر روز شاهد پیشرفت و شکوفایی آنان در امر اشتغال و سایر حوزه ها خواهیم بود.

 درادامه بخشدارمرکزی از منازل در حال احداث روستای مبارکه بازدید نمود و گفت: در جهت توانمند سازی روستائیان و اقشار مستضعف با پیروی از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی،برای روستائیان مستعد و دارای شرایط تا سقف 500 میلیون ریال وام خودکفایی واشتغال پرداخت می شود.

 درپایان هاشمی نژاد،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) وهیئت همراه از توجه خاص و عنایات بخشدار بخش مرکزی به محرومین و نیازمندان تشکر و قدردانی نمودند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده