رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
  • کد خبر : ۴۱۴۱۸
  • چاپ خبر : رتبه برتر ستاد اکرام ایتام و محسنین شهرستان بافق در یزد

رتبه برتر ستاد اکرام ایتام و محسنین شهرستان بافق در یزد

جلسه تخصصی – تحلیلی ستاد اکرام ایتام و محسنین با حضور کارشناسان اکرام شهرستان های یزد برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،طرح اکرام ایتام و محسنین  یکی از طرح‌های فعال در حوزه مشارکت‌های مردمی که در کمیته امداد انجام می گیردو بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰۰ هزار ریال به صورت ماهیانه، […]

جلسه تخصصی – تحلیلی ستاد اکرام ایتام و محسنین با حضور کارشناسان اکرام شهرستان های یزد برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،طرح اکرام ایتام و محسنین  یکی از طرح‌های فعال در حوزه مشارکت‌های مردمی که در کمیته امداد انجام می گیردو بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰۰ هزار ریال به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت پوشش را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده دار شوند.

حامیان نیکوکار شهرستان بافق طی 8 ماهه ابتدای سال جاری با اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی به یتیم تحت تکفل خود در قالب طرح اکرام ایتام که نشان دهنده حس نوع دوستی مردم بافق است،توانستند رتبه برتر ستاد اکرام ایتام و محسنین را در استان یزد کسب نماید.

رضا زارع زاده مهریزی،قائم مقام کمیته امداد استان یزد با بیان مشارکت کم نظیر مردم استان یزد در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران یزدی با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد رشد 47 درصدی کمک ها را در 8 ماهه نخست سال 96 رقم زدند.

زارع زاده مهریزی افزود: ستاد اکرام و ایتام محسنین در شهرستان های بافق،اردکان و میبد عملکرد بهتری نسبت به سایر شهرستان ها طی 8 ماه نخست سال جاری داشتند.

وی بیان کرد: 18 هزار و 409 نیکوکار یزدی حمایت ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند غیر یتیم (طرح محسنین ) را عهده دار هستند که 11 هزار و 771 نفر حامی ایتام و 6 هزار 638 نفر حامی فرزندان نیازمند غیر یتیم هستند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده