رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
  • کد خبر : ۴۱۴۲۸
  • چاپ خبر : مراسم تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی بافق
گزارش تصویری:

مراسم تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی بافق

دکتر مسعود دانشی،رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق به سمت مدیر کانون جامعه پزشکی این شهرستان معرفی گردید. به گزارش آفتاب بافق،آیین تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بافق صبح امروز با حضور امام جمعه،دکتر قادریان رئیس جامعه پزشکی استان یزد،فرمانده سپاه ناحیه،نمایندگی ولی فقیه در سپاه،فرمانده بسیج کارگری،رئیس شبکه بهداشت و […]

دکتر مسعود دانشی،رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق به سمت مدیر کانون جامعه پزشکی این شهرستان معرفی گردید.

به گزارش آفتاب بافق،آیین تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بافق صبح امروز با حضور امام جمعه،دکتر قادریان رئیس جامعه پزشکی استان یزد،فرمانده سپاه ناحیه،نمایندگی ولی فقیه در سپاه،فرمانده بسیج کارگری،رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق ضمن تشکر از زحمات 12 ساله دکتر میرزایی مدیر سابق کانون جامعه پزشکی،انتخاب دکتر مسعود دانشی،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان را به این سمت تبریک عرض نمود.

 وی با بیان اینکه یک مسئول در هر پست و جایگاهی که قرار دارد به عنوان خدمتگزار نظام و کشور است،گفت: دستاوردهای نظام اسلامی مدیون خانواده شهدا و ایثارگران است و یکی از اولویت های هر مسئول باید توجه بیشتر به آنان باشد.

سلیمانی افزود: درصورتی که مسئولان به طور صحیح به وظایف خود عمل کنند، شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های آنها خوشحال خواهند بود،چرا که خواهند دید راهی را که انتخاب کرده اند، گم نشده و ادامه دارد.

در ادامه این مراسم دکتر دانشی طی سخنرانی ضمن تشکر از خدمات دکتر میرزایی،مدیر سابق کانون بسیج جامعه پزشکی بافق،با آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان،خواهان حمایت و پشتیبانی وی با توجه به توانایی های بالا برای پیشبرد برنامه های بسیج شد.

دانشی بسیج را یک جبهه مردمی و عامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: با تغییر رویکرد بسیج جامعه پزشکی که مسائل بهداشتی، آموزشی، درمانی و مشاوره ای را در مناطق مختلف شهرستان به طور مستمر انجام می گیرد،امیدواریم باعث خدمت رسانی هر چه بیشتر به عموم مردم  به ویژه مناطق محروم باشیم.

سپس مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بافق به تشریح فعالیت های سه ماهه سوم بسیج جامعه پزشکی در مباحثی چون حلقه های صالحین،اعزام گروه های مختلف پزشکی برای امداد و درمان به مناطق روستایی و محروم شهرستان و اقدامات انجام گرفته به مناسبت هفته های بسیج،سالمندان،سلامت بانوان و سلامت روان پرداخت.

در پایان دانشی از تمامی مسئولان مربوطه خواهان همکاری و حمایت آنان برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به این شهرستان شد،تا آنچه در توان است برای تنومندتر شدن درخت جامعه پزشکی شهرستان انجام گیرد،تا سایبانی امن و آرامش بخش برای تمامی مردم باشد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده