رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
  • کد خبر : ۴۱۴۷۹
  • چاپ خبر : بافق؛ آماده برگزاری مسابقات موتورسواری کشوری می شود

بافق؛ آماده برگزاری مسابقات موتورسواری کشوری می شود

نشست خبری خبرنگاران با مسئول روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بافق   به گزارش آفتاب بافق؛ خبرنگاران  و اهالی رسانه بافق صبح امروز به مناسبت برگزاری دومین دوره از مسابقات موتور سواری کشوری در نشست خبری این رویداد ورزشی شرکت کردند.   علی اصغر موفق،مسئول روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بافق […]

نشست خبری خبرنگاران با مسئول روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بافق

 

به گزارش آفتاب بافق؛ خبرنگاران  و اهالی رسانه بافق صبح امروز به مناسبت برگزاری دومین دوره از مسابقات موتور سواری کشوری در نشست خبری این رویداد ورزشی شرکت کردند.

 

علی اصغر موفق،مسئول روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بافق ضمن تشکر از حضور خبرنگاران در این  نشست، گفت : دومین دوره از مسابقات موتور سواری کشوری جمعه 25 آذر ماه با حضور کلیه ورزشکاران از تمام نقاط کشور و در همه رده های سنی برگزار خواهد شد، از شما خبرنگاران خواهانیم تمام تلاش و همت خود را برای پوشش تصویری و خبری هر چه بهتر این رویداد ورزشی به کار گیرید.

وی افزود : کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مسابقات فراهم شده است، و از روز چهارشنبه پذیرش و اسکان موتور سواران از سراسر کشور در بافق صورت می گیرد.

موفق یادآور شد:  پس از پذیرش و اسکان موتورسواران در خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی بافق،موتور سواران در روز پنجشنبه  برای آشنایی با پیست موتور سواری خود را  آماده تمرین در این مکان می کنند.

روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی بافق افزود : تلاش بر آن داریم تا در روز جمعه که زمان برگزاری مسابقات کشوری موتورسواری در مجموعه پیست پارک آبشار این شهرستان است،رقابتها به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی تابان پخش شود.از کلیه خبرنگاران،عکاسان و تصویربرداران تقاضا حضور فعال جهت پوشش خبری این دوره از مسابقات را داریم.

وی از رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بافق، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان شهرستان که جهت برگزاری هرچه شایسته تر این مسابقات تلاش نموده اند،سپاسگزاری کرد.

 

موفق همچنین از شهروندان بافقی دعوت نمود  تا روز جمعه با حضور خود و خانواده های عزیزشان در  پیست پارک آبشار،از نزدیک شاهد تماشای مسابقات موتورسواری کشوری باشند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده