رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
  • کد خبر : ۴۱۴۹۲
  • چاپ خبر : بازدید بخشدار بخش مرکزی بافق از روستای گزستان

بازدید بخشدار بخش مرکزی بافق از روستای گزستان

به گزارش آفتاب بافق،پورامینی بخشدار مرکزی شهرستان بافق و هاشمی نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در روستای گزستان به همراه دهیار واعضای شورای روستا از نزدیک مشکلات آن را مورد بررسی قرار دادند. پورامینی هدف از بازدید روستای گزستان را بررسی مشکلات مردم از نزدیک دانست و افزود: وظیفه و شأن همه […]

به گزارش آفتاب بافق،پورامینی بخشدار مرکزی شهرستان بافق و هاشمی نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در روستای گزستان به همراه دهیار واعضای شورای روستا از نزدیک مشکلات آن را مورد بررسی قرار دادند.

پورامینی هدف از بازدید روستای گزستان را بررسی مشکلات مردم از نزدیک دانست و افزود: وظیفه و شأن همه مسئولین خدمت بی‌منت به مردم ولایت مدار است.

وی در جلسه خود با اعضای شورای روستا و نمایندگان دامدار و کشاورز، برای حل مشکلات روستا گفت: امسال با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی،تلاش می کنیم تا این شعار با همکاری بسیار خوب مردم روستا، مسئولین و اعضای شورای اسلامی روستا و دهیار پرتلاش و زحمتکش بصورت عملی اجرایی شود.

بخشدار مرکزی ضمن تاکید حل مشکلات موجود روستاها  با وحدت و تعامل دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها،بیان کرد: باید به‌ منظور بهبود وضعیت روستاها در زمینه های مختلف به ویژه ارتقاء سطح درآمد و کیفیت زندگی روستاییان و کشاورزان در جامعه روستایی تلاش بیشتری انجام داد.

در ادامه محسن حاجی حسنی،دهیار روستای گزستان ضمن تشکر از حضور بخشدار مرکزی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:حضور مسئولان شهرستان در روستا و بازديد هاي صورت گرفته نشان دهند عزم جدي آنان در حل مشكلات است.

وی افزود: نكات مطرح شده از سوي مسئولان در دستور كار قرار مي گيرد تا پيگيري هاي لازم براي به نتيجه رسيدن مسائل انجام  شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده