رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
  • کد خبر : ۴۱۵۰۹
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه در دانشگاه آزاد بافق

برگزاری جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه در دانشگاه آزاد بافق

به گزارش آفتاب بافق،جلسه ستاد برگزاری نمازجمعه صبح امروز با موضوع هماهنگی برنامه های لازم در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر نماز جمعه این هفته در محل دانشگاه آزاد بافق به مناسبت هفته وحدت برگزار گردید. این جلسه با حضور امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده نیروی انتظامی،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،مسئول هیئت رزمندگان اسلام،رئیس اداره […]

به گزارش آفتاب بافق،جلسه ستاد برگزاری نمازجمعه صبح امروز با موضوع هماهنگی برنامه های لازم در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر نماز جمعه این هفته در محل دانشگاه آزاد بافق به مناسبت هفته وحدت برگزار گردید.

این جلسه با حضور امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده نیروی انتظامی،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،مسئول هیئت رزمندگان اسلام،رئیس اداره اوقاف و جمعی دیگر از مسئولان تشکیل شد.

در ابتدا این جلسه حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، از تلاش مسئولین دانشگاه آزاد در راستای برگزاری نماز جمعه این هفته تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد با همکاری های لازم این مراسم عبادی- سیاسی به بهترین شکل انجام گیرد.

در ادامه حجة الاسلام علیزاده به بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط دانشگاه آزاد پرداخت و گفت: تمام هماهنگی لازم در خصوص ایاب و ذهاب نمازگزاران با شهرداری بافق و مباحث ترافیکی و نظم امور با نیروی انتظامی و سپاه ناحیه انجام گرفته است.

وی افزود: همچنین هماهنگی های لازم در خصوص اهدا جوایز به نمازگزاران،پذیرایی توسط ایستگاه های مستقر در دانشگاه،تبلیغات در سطح شهر و دیگر امور مربوطه از سوی دانشگاه آزاد بافق انجام شده است.

سپس دیگر اعضای ستاد دیدگاه ها و نظرات خود را پیرامون دیگر برنامه های روز جمعه بیان نمودند،در رابطه با برنامه های گردشگری و تورهای تفریحی،مقرر گردیدهماهنگی لازم توسط ستاد نماز جمعه با اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان جهت تداخل زمان برگزاری برنامه های گردشگری با نماز جمعه انجام گیرد.

همچنین با توجه به برگزاری مسابقات موتورسواری کشوری در شهرستان بافق،طی هماهنگی با شهردار،قول همکاری و مساعدت در جهت برگزاری هر چه باشکوه نماز جمعه و عدم تداخل زمان برگزاری مسابقات صورت گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده