رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
  • کد خبر : ۴۱۵۱۵
  • چاپ خبر : رعایت مقررات مناسب سازی منازل معلولان و ناتوانان وظیفه قانونی مسئولان است
رئیس بهزیستی بافق:

رعایت مقررات مناسب سازی منازل معلولان و ناتوانان وظیفه قانونی مسئولان است

به گزارش آفتاب بافق،رئیس بهزیستی شهرستان بافق به همراه کارشناس مناسب سازی و مسئول توانبخشی این اداره از منازل سالمندان دارای معلولیت بازدید کرد. خوشگذران،رئیس بهزیستی شهرستان بافق در بازدید خود که با هدف پیگیری روند مناسب سازی منازل معلولین،به ویژه سالمندان دارای معلولیت صورت گرفت، بیان کرد:مناسب سازی منازل ناتوانان جسمی حرکتی اعم از […]

به گزارش آفتاب بافق،رئیس بهزیستی شهرستان بافق به همراه کارشناس مناسب سازی و مسئول توانبخشی این اداره از منازل سالمندان دارای معلولیت بازدید کرد.

خوشگذران،رئیس بهزیستی شهرستان بافق در بازدید خود که با هدف پیگیری روند مناسب سازی منازل معلولین،به ویژه سالمندان دارای معلولیت صورت گرفت، بیان کرد:مناسب سازی منازل ناتوانان جسمی حرکتی اعم از معلولین، سالمندان و غیره،در راستای اجرای صحیح قوانین مناسب سازی است و خانواده هایی که خداوند متعال نعمت خدمت به معلولین را نصیبشان کرده است ،می بایست در جهت مناسب سازی منازل،همتی ویژه داشته باشند تا معلول از آسایش و آرامش لازم برخوردار باشد.

این مقام مسئول افزود: بهزیستی به عنوان ارگان نظارتی اجرای صحیح قوانین مناسب، حامی خانواده های دارای معلول و سالمند در جامعه هدف بهزیستی،به جهت اقدام به مناسب سازی منازل خود خواهد بود.

لازم به ذکر است در راستای تکریم مقام و منزلت سالمندان،محصولی از صنایع دستی معلولین،به انان اهداء شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده