رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
  • کد خبر : ۴۱۵۳۹
  • چاپ خبر : اشتغالزایی اصلی ترین اقدام برای بازگشت معكوس جمعيت به روستاها
بخشدار بخش مرکزی بافق:

اشتغالزایی اصلی ترین اقدام برای بازگشت معكوس جمعيت به روستاها

بخشدار مرکزی شهرستان بافق در بازدید از روستای دهستان کوشک گفت:اشتغال زايي و كارآفريني اولويت اصلي بخشداري مركزي جهت توسعه پايدار و بازگشت معكوس جمعيت در روستاها است. به گزارش آفتاب بافق،داود پوراميني بخشدارمركزي به همراه مديران و رؤساي ادارات منابع طبيعي، بنياد مسكن و كميته امداد شهرستان به منظور شناسايي و رفع مسائل و […]

بخشدار مرکزی شهرستان بافق در بازدید از روستای دهستان کوشک گفت:اشتغال زايي و كارآفريني اولويت اصلي بخشداري مركزي جهت توسعه پايدار و بازگشت معكوس جمعيت در روستاها است.

به گزارش آفتاب بافق،داود پوراميني بخشدارمركزي به همراه مديران و رؤساي ادارات منابع طبيعي، بنياد مسكن و كميته امداد شهرستان به منظور شناسايي و رفع مسائل و مشكلات از روستاهاي دهستان كوشك بازديد كردند.

در اين سفر يك روزه از تعدادي از روستاهاي دهستان كوشك شامل هريسك عليا، گزستان، همسك، باغدر، ندكوه عليا، دارستان، سيدآباد و كوشك بازديد ميداني به عمل آمد و از نزديك در جريان فعاليت ها و اقدامات انجام شده توسط دهياري ها و شوراها هم چنين مسائل و مشكلات اين روستاها قرار گرفتند.

در حاشيه اين بازديدها هريك دهياران و يا اعضاي شوراهاي اسلامي روستاهاي مربوطه ضمن ارائه گزارش عملكرد خود از ابتداي كار دوره جديد، به بيان درخواست ها و مشكلات پرداختند.

در ادامه هريك مديران و رؤساي ادارات حاضر،به سوالات و درخواست هاي مطرح شده از سوي دهياران و اعضاي شورا كه مرتبط با حوزه و محدوده كاري آن ها بود پاسخ داده و راهكارهاي قانوني لازم جهت رفع موانع را ارائه نمودند.

هم چنين از تعدادي خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان در روستاهاي دارستان و كوشك بازديد و مقرر گرديد تا با همكاري و مساعدت بخشداري مركزي، كميته امداد، دهياري ها و شوراها اقدام لازم درجهت تأمين مايحتاج زندگي، ارائه تسهيلات اشتغالزايي براي خودكفايي مددجويان و بهسازي و مرمت منزل مسكوني آنان به عمل آيد.

در پايان بخشدار مركزي ضمن توجه به نيازهای روستاها و درخواست هاي دهياري ها و شوراها، اولويت اصلي بخشداري مركزي را اشتغال زايي و كارآفريني در روستاها دانست و گفت: تنها راه توسعه پايدار و بازگشت معكوس جمعيت به روستاها توجه جدي به موضوع اشتغال زايي است كه در اين رابطه مي بايست زيرساخت هاي لازم در اين خصوص تأمين گردد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده