رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
  • کد خبر : ۴۱۶۵۹
  • چاپ خبر : گفتگو با تنها بانوی پیشکسوت موتورسوار و پرچم زن مسابقات امروز

گفتگو با تنها بانوی پیشکسوت موتورسوار و پرچم زن مسابقات امروز

به گزارش آفتاب بافق، دومین دوره از مسابقات موتور سواری کراس کشور در پیست آبشار بافق در حالی برگزار شد که دارو پرچم زن آن بانویی بود،که زمانی در تیم ملی موتورسواران کشور حضور داشته است. خبرنگار آفتاب بافق در طی گفتگو با این بانوی ورزشکار نظر وی را درباره برگزاری این دوره از مسابقات […]

به گزارش آفتاب بافق، دومین دوره از مسابقات موتور سواری کراس کشور در پیست آبشار بافق در حالی برگزار شد که دارو پرچم زن آن بانویی بود،که زمانی در تیم ملی موتورسواران کشور حضور داشته است. خبرنگار آفتاب بافق در طی گفتگو با این بانوی ورزشکار نظر وی را درباره برگزاری این دوره از مسابقات جویا شد.

شهرزاد نظیفی از تهران،جزء بانوان موتورسوار کشور و  ورزشکار سابق تیم ملی،امروز نه تنها به عنوان داور پرچم زن،بلکه برای تماشای مسابقه فرزند خود در پیست ابشار شهرستان بافق حاضر شد.

وی به عنوان فردی که در تمامی مسابقات کشور حضور یافته است،نظر خود را درباره برگزاری مسابقات و پیست موتورسواری آبشار بافق،اینگونه بیان کرد: برگزاری این دوره از مسابقات به خوبی انجام گرفت،پیست بافق به نسبت دیگر پیست های کشور از استاندارد بسیار خوبی برخوردار است،که جای دارد از تلاش تمامی مسئولان این شهرستان در برگزاری شایسته این مسابقات تقدیر و تشکر نمایم.

نظیفی  با اظهاری امیدواری از حضور بانوان این شهر در مسابقات موتورسواری گفت: از مسئولان شهرستان بافق میخواهم تا با فرآهم نمودن امکانات بیشتر، حضور بانوان این شهر را نیز در مسابقات موتورسواری ایجاد کند.

شایان ذکر است،این بانوی موتورسوار در سال 88 موفق به کسب مقام دوم مسابقات موتورسواری کشور و همچنین در سال 95 و 96 حائز مقام چهارم شده است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده