رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر : ۴۱۶۷
  • چاپ خبر : بازدید رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام بافق از باشگاه بهروز

بازدید رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام بافق از باشگاه بهروز

به گزارش "آفتاب بافق"   مسابقات قویترین مردان استان یزد در پیش است و روز 19دی این مسابقات به میزبانی یزد برگزار می گردد به همین بهانه پهلوان عزیزالله عباسیان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق و مدیر حقوقی و مشاور مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از باشگاه بدنسازی بهروز بازدید نمود. […]

به گزارش "آفتاب بافق"

 

مسابقات قویترین مردان استان یزد در پیش است و روز 19دی این مسابقات به میزبانی یزد برگزار می گردد به همین بهانه پهلوان عزیزالله عباسیان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق و مدیر حقوقی و مشاور مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از باشگاه بدنسازی بهروز بازدید نمود.

عباسیان در این بازدید ضمن قدیر و تشکر از زحمات آقای بهروز یزدان پرست مدیر این باشگاه گفت : خدمت به ورزشکاران یک شغل نیست بلکه یک افتخار است و خوشحالم که طی این مدت توانستم به همراه مجموعه پرتلاش هیات به ورزشکاران شهرستان خدمت کنم.

وی خاطر نشان کرد ایجاد بستری مناسب به همراه گسترس و توسعه باشگاههای بدن سازی و پرورش اندام با اولویت حفظ سلامت و همچنین ایجاد وحدت و همدلی در بین ورزشکاران از مهمترین اهداف این هیات می باشد که توانستیم در این راه اقدامات موثری را انجام دهیم.

 

 

SAM_4197 SAM_4202

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده