رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
  • کد خبر : ۴۱۶۸۲
  • چاپ خبر : پیام تشکر رئیس اداره ورزش و جوانان بافق از عوامل برگزاری مسابقات قهرمانی موتور کراس کشور

پیام تشکر رئیس اداره ورزش و جوانان بافق از عوامل برگزاری مسابقات قهرمانی موتور کراس کشور

به گزارش آفتاب بافق،رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پیامی از عوامل برگزاری دومین دوره مسابقه موتورکراس قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان بافق برگزار گردید، تقدیر و تشکر نمود. متن پیام  تقدیر و تشکر به شرح زیر است: با سلام و احترام بدینوسیله برخورد لازم دانستم به پاس زحمات و تلاش […]

به گزارش آفتاب بافق،رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پیامی از عوامل برگزاری دومین دوره مسابقه موتورکراس قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان بافق برگزار گردید، تقدیر و تشکر نمود.

متن پیام  تقدیر و تشکر به شرح زیر است:

با سلام و احترام

بدینوسیله برخورد لازم دانستم به پاس زحمات و تلاش های ارزنده  دست اندرکاران و مسئولین اعم ازمدیر کل ورزش و جوانان استان،فرماندار پر تلاش شهرستان بافق،شهردار و رئیس هیأت موتورسواری شهرستان و دیگر اعضای این هیأت، مدیرکل و عوامل  صدا و سیمای مرکز یزد،اعضای شورای شهر،فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان،شهرداری،هلال احمر،مدیریت شبکه بهداشت و درمان،هیات موتورسواری استان یزد،عکاسان،خبرنگاران و دیگر مسئولینی که  در امر برگزاری مسابقه  موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان بافق تلاش نموده اند، تقدیر و تشکر می نمایم. سر بلندی،موفقیت و پایداری همه دست اندرکاران را ازدرگاه  خداوند سبحان آرزومندم.

               رضا نارگانی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده