رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
  • کد خبر : ۴۱۶۸۸
  • چاپ خبر : توقیف ۸۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در آذرماه در بافق

توقیف ۸۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در آذرماه در بافق

ماموران پلیس راهور شهرستان بافق در ۲۰ روز اولیه آذرماه، تعداد ۸۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف اعم از خودرو و موتورسیکلت را در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در سطح شهر توقیف کردند. به گزارش به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق […]

ماموران پلیس راهور شهرستان بافق در ۲۰ روز اولیه آذرماه، تعداد ۸۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف اعم از خودرو و موتورسیکلت را در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در سطح شهر توقیف کردند.
به گزارش
به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن بیان مطلب فوق گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق در راستای اجرای طرح کنترل آمد و شد، برخورد وسایل نقلیه متخلف را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ کمالی افزود: در این راستا، ماموران پلیس راهور شهرستان بافق در ۲۰ روز، تعداد ۶۳ دستگاه موتورسیکلت و ۲۰ دستگاه خودرو را که راکبان آن ها ، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و تخلفاتی را انجام داده بودند توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضمن احترام به خود، جان خود و دیگر شهروندان را حفظ نمایند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده