رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
  • کد خبر : ۴۱۷۲۷
  • چاپ خبر : امروز آرامش در کشور را مدیون تمام شهدای انقلاب هستیم
رئیس شورای شهر بافق:

امروز آرامش در کشور را مدیون تمام شهدای انقلاب هستیم

به گزارش آقتاب بافق،رئیس شورای شهر بافق به همراه ،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،حجة الاسلام بلبلی نیا و مسئول روابط عمومی شهرداری به صورت سرزده  در منزل شهید علی دهستانی بنستانی حضور یافت و  با خانواده وی دیدار نمود. سید محمدباقی زاده،رئیس شورای شهر بافق با بیان اینکه امنیت و آسایش کنونی کشور حاصل […]

به گزارش آقتاب بافق،رئیس شورای شهر بافق به همراه ،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،حجة الاسلام بلبلی نیا و مسئول روابط عمومی شهرداری به صورت سرزده  در منزل شهید علی دهستانی بنستانی حضور یافت و  با خانواده وی دیدار نمود.

سید محمدباقی زاده،رئیس شورای شهر بافق با بیان اینکه امنیت و آسایش کنونی کشور حاصل خون تمامی شهدای انقلاب است، افزود: امروز آرامش در کشور را مدیون شهدا و رشادت های رزمندگان انقلاب هستیم.

وی خانواده شهدا را چشم و چراغ مملکت دانست و افزود: بر همه مسئولان واجب است تا در حفظ این سرمایه های عظیم کشور که با حضور همیشه در صحنه خود پشتیبان نظام و ولایت بوده اند،کوشا باشند.

رئیس شورای شهر بافق با بیان اینکه خانواده های شهدا نماد عزت و سرافرازی کشور هستند،گفت: آنچه در توان مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد، برای خدمت به خانواده شهدا به کار خواهیم گرفت.

باقی زاده تصریح کرد: والدین شهدا اجر بالاتری در پیشگاه پروردگار دارند، زیرا شهدا تربیت یافته در دامان پاک پدران و مادرانی مومن و الهی بوده‌ اند که توانستند به این مرتبه دست پیدا کنند.

 رئیس شورای شهر در پایان سخنان خود از همسر شهید دهستانی خواهان شد، برای تمامی خدمتگزاران این نظام و در رأس آن سلامتی مقام معظم رهبری دعا نماید.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده