رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
  • کد خبر : ۴۱۹۶۹
  • چاپ خبر : بازدید تخصصی از روستاها با هدف خدمت رسانی به روستاییان است +تصاویر
بخشدار بخش مرکزی بافق:

بازدید تخصصی از روستاها با هدف خدمت رسانی به روستاییان است +تصاویر

      پور امینی هدف از سفر به روستاهای بخش مرکزی را بازدید تخصصی و دیدار نزدیک با مردم،دهیاران و اعضای شورای روستا عنوان کرد، تا ضمن بیان مشکلات توسط آنان،الویت بندی جهت پیگیری و رفع موضوعات صورت گیرد.   به گزارش آفتاب بافق،داوود پور امینی،بخشدار بخش مرکزی بافق صبح امروز به همراه رئیس […]

 

 

 

پور امینی هدف از سفر به روستاهای بخش مرکزی را بازدید تخصصی و دیدار نزدیک با مردم،دهیاران و اعضای شورای روستا عنوان کرد، تا ضمن بیان مشکلات توسط آنان،الویت بندی جهت پیگیری و رفع موضوعات صورت گیرد.

 

به گزارش آفتاب بافق،داوود پور امینی،بخشدار بخش مرکزی بافق صبح امروز به همراه رئیس جهاد کشاورزی و رئیس بنیاد مسکن در ادامه برنامه های سفر خود به روستاهای این شهرستان از دهستان مبارکه،روستای صادق آباد، باقر آباد، فاضلیه،رضائیه و حاجی آباد بازدید و از نزدیک با حضور دهیاران و اعضای شورای روستا به بررسی مشکلات پرداخت.

 

پور امینی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آفتاب بافق،هدف از این سفرها را بازدید تخصصی از روستاها عنوان کرد و گفت:

برنامه سفر به روستاهای بخش مرکزی با هدف بازدید تخصصی و دیدار نزدیک با مردم،دهیاران و اعضای شورای روستا انجام می گیرد، تا ضمن بیان مشکلات توسط آنان،الویت بندی جهت پیگیری و رفع موضوعات صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه اکثر سفرها با همراهی رؤسای ارگان های مربوطه چون جهاد کشاورزی،بنیاد مسکن و منابع طبیعی انجام می شود،افزود:همراهی این مسئولان سبب دلگرمی مردم روستا و ارائه راهکار برای حل برخی از موارد و مشکلات شده است.

 

پورامینی تصریح کرد: در این بازدید ها تمامی موارد عنوان شده جمع آوری و طی جلسه ای با حضور اعضا کمیسون عمران بخش مرکزی مورد بررسی قرار می گیرد، تا الویت بندی جهت پیگیری و حل مسائل انجام گیرد. در حال حاضر عمده مشکل مشترک در بین روستاها مسئله آب است که تمام تلاش خود را برای رفع این موضوع به کار خواهیم گرفت.

 

بخشدار بخش مرکزی در حاشیه بازدید از نخلستان های مبارکه که مستعد ثبت در آثار ملی میراث فرهنگی می باشد،در پاسخ به سوال خبرنگار آفتاب مبنی بر ساخت و سازهای غیر اصولی انجام گرفته در مراتع روستاها گفت: دو دیدگاه به این مسئله وجود دارد، معمولا ما فکر می کنیم که اگر مجوز ساخت خانه ای در مزارع و باغات صادر شد،خدمت شایسته ای انجام گرفته،اما حقیقت این است که با این کار در واقع از تخریب مراتع و قطع درختان باغ حمایت کرده ایم.انجام این امر بدون رعایت اصول قانونی سبب تشویق دیگران جهت جایگزینی ابنیه به جای فضای سبز می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اگر تفکیک به صورت اصولی انجام گیرد ما نیز حمایت می کنیم،افزود:هر گونه ساخت و ساز در مراتع و باغات کشاورزی باید طبق تفکیک اصولی و قانونی که توسط جهاد کشاورزی اعلام می شود،انجام گیرد.بخشداری با همکاری تمام ارگان ها براساس دستورالعمل ابلاغی، جهت کنترل این امر برای آینده مردم و روستائیان وارد عمل خواهد شد.

 

پور امینی در پایان سخنان خود خطاب به مردم روستا از آنان خواست با مساعدت و همراهی مسئولان،آنان را در اجرای صحیح دستورالعمل ها و قوانین یاری کنند،چرا که آنچه لحاظ گردیده در جهت منافع عمومی است و نباید نگاه به دستگاه های مختلف به عنوان مخالف یا مانع باشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده