رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
  • کد خبر : ۴۲۰۲۴
  • چاپ خبر : برگزاری جشن باستانی شب یلدا در هتل نیکان بافق

برگزاری جشن باستانی شب یلدا در هتل نیکان بافق

مدیر اقامتی هتل نیکان بافق با اعلام برگزاری مراسم سنتی شب یلدا،عموم مردم شهرستان را دعوت به حضور در این جشن باستانی نمود. به گزارش آفتاب بافق،سیما سبزواری،مدیر اقامتی هتل نیکان بافق با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، مراسم باشکوهی همراه با طراحی زیبا مخصوص شب یلدا و موسیقی زنده در […]

مدیر اقامتی هتل نیکان بافق با اعلام برگزاری مراسم سنتی شب یلدا،عموم مردم شهرستان را دعوت به حضور در این جشن باستانی نمود.

به گزارش آفتاب بافق،سیما سبزواری،مدیر اقامتی هتل نیکان بافق با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، مراسم باشکوهی همراه با طراحی زیبا مخصوص شب یلدا و موسیقی زنده در هتل نیکان بافق برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم سنتی و ایرانی شب یلدا از ساعت ٢٠ الی ٢٣  برگزار می شود، اظهار کرد: این مراسم که حاصل تلاش چند روزه و مداوم کلیه بخش های هتل نیکان است،با حضور هنرمندان و اجرای موسیقی سنتی،حافظ خوانی و شاهنامه خوانی توسط اساتید شاخص شهرستان خانم عبدالهی و اقای کریمزاده صورت می گیرد.

سبزواری با دعوت از کلیه عموم مردم به شرکت در این آیین باستانی،افزود: یکی از سنت های قدیمی ایران زمین جشن شب یلدا است.ایرانیان باستان از دیرباز هرساله طولانی ترین شب سال را جشن می گیرند،هتل نیکان مفتخر است تا با برگزاری این مراسم ضمن حفظ این آیین سنتی،خاطره ای به یاد ماندنی در اذهان مردم بافق به ارمغان آورد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده