رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
  • کد خبر : ۴۲۰۲۵
  • چاپ خبر : نشست دوجانبه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با سرپرست اداره کل راه آهن استان یزد

نشست دوجانبه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با سرپرست اداره کل راه آهن استان یزد

به گزارش آفتاب بافق: در این دیدار که در سالن کنفرانس هتل نیکان بافق انجام شد محمدجواد عسکری با تبریک مسئولیت سیداحمد رضوی بافقی بعنوان سرپرست اداره کل راه آهن استان یزد برهمکاری متقابل تاکید کرد. محمدجواد عسکری مدیرعامل سنگ آهن بافق با مقایسه نرخ حمل سنگ آهن در جاده و راه آهن گفت : بخشی […]

به گزارش آفتاب بافق: در این دیدار که در سالن کنفرانس هتل نیکان بافق انجام شد محمدجواد عسکری با تبریک مسئولیت سیداحمد رضوی بافقی بعنوان سرپرست اداره کل راه آهن استان یزد برهمکاری متقابل تاکید کرد.

محمدجواد عسکری مدیرعامل سنگ آهن بافق با مقایسه نرخ حمل سنگ آهن در جاده و راه آهن گفت : بخشی از جابجایی سنگ آهن از میشدوان و سه چاهون با  کامیون در حال انجام است که با توجه به امکان ایجاد شده و ارتباط ریلی این دو معدن با چغارت چنانچه راه آهن همکاری لازم را در نرخ حمل بار داشته باشد شرکت سنگ آهن آمادگی این را دارد تا حمل و نقل سنگ را از طریق خطوط ریلی افزایش دهد.

مدیرعامل سنگ آهن بافق با اشاره به تعهدات انجام شده  در قبال شرکت های خریدار سنگ گفت : امکان افرایش نرخ حمل سنگ برای شرکت هایی که پیش از این سنگ خود را خریداری کرده اند وجود ندارد و در صورت همکاری راه آهن و ادامه یافتن تسهیلات حمل بار  تا فروردین سال آینده میتوان امیدوار بود که محصولات فروخته شده این شرکت در انبارهای راه آهن باقی نماند و  در زمان مناسب تحویل شرکت های خریدار شود.

سید احمد رضوی در این نشست با ارائه آماری از میزان حمل سنگ شرکت سنگ آهن و رسوب بار در ایستگاه های راه آهن گفت :  مشکلاتی در زمینه زیرساخت های راه آهن و تلاقی خطوط و کمبود نیروی کشش در محدوده بندرعباس وجود دارد که پذیرش قطار برای حمل سنگ را با تاخیر مواجه می سازد.

سرپرست اداره کل راه آهن استان یزد با ابراز امیدواری از افزایش روند سیر حرکت قطارهای باری در آینده نزدیک گفت :  با اختصاص صد تا صد و پنجاه واگن بصورت روزانه برای حمل سنگ اهن چغارت به سمت بندرعباس و پیش بینی دیزل مورد نیاز بتوانیم هم به تعهدات خود در قبال سنگ آهن جامه عمل بپوشانیم و هم درآمدزایی شرکت راه آهن افزایش یابد.

وی از لطف و همکاری مدیر عامل سنگ آهن و مجموعه نیروهای راه آهن چغارت تقدیر نمود و اظهار داشت :  با اضافه شدن محور مبارکه – جندق به راه آهن استان یزد و نظارت و ساماندهی بیشتر  ایستگاه بیشه در بتوانیم شرکت های خریدار را ترغیب به حمل و نقل مطمئن در خطوط ریلی و بالطبع کاهش خطرات جاده ای نماییم.

گفتنی است سیداحمد رضوی بافقی از دی ماه گذشته سرپرستی اداره کل راه آهن استان یزد را برعهده گرفته است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده