رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
  • کد خبر : ۴۲۰۵۵
  • چاپ خبر : جلسه اشتغال روستایی با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری
گزارش تصویری:

جلسه اشتغال روستایی با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری

به گزارش آفتاب بافق،جلسه تبیین و تشریح اشتغالزایی روستایی صبح امروز با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری،بخشدار بخش مرکزی بافق،دهیاران،رؤسای شورای اسلامی روستاها و مدیران ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزارشد. در ابتدا داوود پور امینی،بخشدار مرکزی شهرستان بافق با اشاره به طرح های اقدام شده در زمینه سرمایه گذاری و اشتغال زایی […]

به گزارش آفتاب بافق،جلسه تبیین و تشریح اشتغالزایی روستایی صبح امروز با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری،بخشدار بخش مرکزی بافق،دهیاران،رؤسای شورای اسلامی روستاها و مدیران ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزارشد.

در ابتدا داوود پور امینی،بخشدار مرکزی شهرستان بافق با اشاره به طرح های اقدام شده در زمینه سرمایه گذاری و اشتغال زایی روستاهای بخش مرکزی، ضمن تشکر از مدیرکل امور روستایی و شوراها و مسئولین مربوطه  خواستار همکاری و ارائه راهکار برای جذب حداکثری جهت اشتغال پایدار در روستاها توسط دهیاران برای اجرایی شدن هر چه بهتر این طرح ها شد.

پور امینی افزود : نهادینه کردن فرهنگ توزیع اعتبارات و نظارت بر اعطای تسهیلات اعطایی در بحث اشتغالزایی ضمن جلوگیری از موازی کاری در بحث اعطای تسهیلات اشتغالزایی،می تواند در کاهش نرخ بیکاری شهرستان نیز بسیار مؤثر باشد.

 در ادامه دکتر محمد یارمند، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری،با تشکر از تلاش های مسئولان مربوطه در راستا اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان گفت: دهیاران با تلاش هرچه بیشتر و هماهنگی با دستگاه های دولتی نسبت به راه اندازی طرح ها و آشنا کردن عموم مردم نسبت به این طرح ها اقدام نمایند.

 وی با تاکید بر لزوم توسعه  اشتغال در روستاهای شهرستان افزود : توسعه اشتغال روستایی یکی از مهمترین راه حل های رفع مشکل اشتغال در شهرستان است، که بخشداران با همکاری اعضای شورا و دهیاران باید از همه امکانات موجود از جمله ظرفیت های موجود در روستاها جهت توسعه ی اشتغال روستایی و رفع معضل بیکاری استفاده کنند.

 مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری توجه به بخش کشاورزی را یکی دیگر از موارد لازم جهت توسعه اقتصادی در روستا ها دانست و افزود : مسئله آب و کاهش سطح آب قنات ها یکی از اصلی ترین مشکلات به ویژه در بخش کشاورزی است،باید تأمین زیر ساخت های لازم جهت استفاده کشاورزان از سیستم های نوین آبیاری ، کاشت محصولات کم آب و…  در دستور کار مسئولان ذیربط در شهرستان قرار گیرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده