رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
  • کد خبر : ۴۲۱۴۱
  • چاپ خبر : افتتاح پروژه محوطه سازی و آبنمای میدان بهارستان بافق +تصاویر

افتتاح پروژه محوطه سازی و آبنمای میدان بهارستان بافق +تصاویر

همزمان با شب یلدا مراسم افتتاح از پروژه محوطه سازی و آبنمای میدان بهارستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،سید علی نوروززاده،شهردار بافق ضمن تبریک شب یلدا به شهروندان عزیز، از بهره برداری آبنما و محوطه سازی میدان بهارستان با حضور طالعی معاون فرماندار،حجة الاسلام تفکری نائب رئیس شورای شهر  و جمعی دیگر از مسئولان […]

همزمان با شب یلدا مراسم افتتاح از پروژه محوطه سازی و آبنمای میدان بهارستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،سید علی نوروززاده،شهردار بافق ضمن تبریک شب یلدا به شهروندان عزیز، از بهره برداری آبنما و محوطه سازی میدان بهارستان با حضور طالعی معاون فرماندار،حجة الاسلام تفکری نائب رئیس شورای شهر  و جمعی دیگر از مسئولان خبر داد.

وی با بیان اینکه تلاش گردیده تا با ایجاد چنین فضاهایی علاوه بر زیباسازی شهر به سمت آرامش روانی در شهر گام برداریم،افزود:همزمان با این اقدام از آب نمای ورودی خیابان شهید شاهپورزاده نیز در راستای ایجاد زیباسازی و نشاط برای مردم شهر بهره برداری شد.

شهردار بافق بیان کرد: هزینه ساخت و نصب آبنماها و محوطه ‌سازی انجام شده،مبلغی بالغ بر 240 میلیون تومان به خود اختصاص داده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم تا زمانی که فرصت خدمتگزاری برای مردم را داریم،بتوانیم پروژه های عمرانی فاخری به مردم این شهر هدیه کنیم.

نوروز زاده در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: ما برای زیباسازی شهر برنامه های زیادی را در دست اجرا داریم و امیدواریم با حمایت و کمک مردم،بافق را به شهری در خور نام و آوازه آن تبدیل کنیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده