رفتن به بالا
  • جمعه - ۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
  • کد خبر : ۴۲۲۱۷
  • چاپ خبر : اجرای طرح های توسعه سبب مهاجرت معکوس در بافق
فرماندار بافق در برنامه زنده موج جوونی:

اجرای طرح های توسعه سبب مهاجرت معکوس در بافق

محمد زاده رحمانی در برنامه زنده رادیویی موج جوانی، اجرای طرح های توسعه را سبب مهاجرت معکوس در بافق دانست و عنوان کرد: خوشبختانه بافق توانسته با اجرای طرح های توسعه امروز در جایگاهی قرار گیرد که بیشتر شاهد حضور مهاجران به این شهر باشیم، افزایش جمعیت 14 هزار نفری در یک دوره 5 ساله […]

محمد زاده رحمانی در برنامه زنده رادیویی موج جوانی، اجرای طرح های توسعه را سبب مهاجرت معکوس در بافق دانست و عنوان کرد: خوشبختانه بافق توانسته با اجرای طرح های توسعه امروز در جایگاهی قرار گیرد که بیشتر شاهد حضور مهاجران به این شهر باشیم، افزایش جمعیت 14 هزار نفری در یک دوره 5 ساله نشان دهنده مهاجرت معکوس به این شهرستان است.

به گزارش آفتاب بافق، محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق در برنامه زنده رادیویی ” موج جوونی” که عصر روز گذشته که در محل اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اجرا گردید، ضمن تشکر و اظهار خرسندی از حضور عوامل رادیو جوان، با تبریک شب یلدا به تمامی هموطنان،گفت: خوشبختانه شهرستان بافق امروز توانسته با نشان دادن خود، در زمینه های مختلف ورزشی،هنری،فرهنگی و کار آفرینی در کشور بدرخشد.

وی هدف اصلی فرمانداری بافق در سال 1396 را تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح های مربوطه برای ایجاد شهرستاني متفاوت با استفاده از ظرفیت های موجود دانست.

فرماندار بافق با اعلام حمایت همه جانبه خود در زمینه های مختلف ورزشی، هنری، فرهنگی و بخصوص عرصه اقتصادی، بیان داشت: تلاش می کنیم  با اجرای طرح های مؤثر،  اقتصادی پویایی و فضايي سرشار از نشاط و شادابی را در شهر به ارمغان آوریم.

زاده رحمان بافق را به عنوان قطب ورزش در استان و منطقه معرفی نمود و گفت: ورزشکاران شهرستان بافق توانسته اند در زمینه های مختلف ورزشی مانند تیر و کمان،هنرهای رزمی، فوتبال و هندبال در سطح کشور و جهان بدرخشند.

وی در ادامه سخنان خود اجرای طرح های توسعه را سبب مهاجرت معکوس در بافق دانست و عنوان کرد: بافق شهري با بافت اجتماعي جوان است و از آنجا که بسیاری از جوان ها علاقمند به مهاجرت به شهرهای بزرگ هستند،خوشبختانه توانسته با اجرای طرح های توسعه  امروز در جایگاهی قرار گیرد که بیشتر شاهد حضور مهاجران به این شهر باشیم و افزایش جمعیت 14 هزار نفری در یک دوره 5 ساله نشان دهنده مهاجرت معکوس به این شهرستان است.

فرماندارهمچنین فعال نمودن صنایع کوچک زودبازده و بخش کارآفرینی را از اهداف مهم مسئولان بافق بیان کرد و افزود: تلاش کردیم با ایجاد چندین کارگاه زود بازده در شهر صنایع پایین دستی را فعال نماییم،اما کافی نيست،چرا که شهر گنجایش شکل گیری کارگاه های بیشتر را دارد.

وی پیرامون طرح های پژوهشی و نقش مؤثر آن درعملکرد مسئولین و ساخت و ساز شهری خاطر نشان کرد: در کارخانجات و معادن ما استفاده از طرح های دانش بنیان و بخش های پژوهشی فعال است، که سعی مي شود ايده ها تبدیل به پديده شود.

زاده رحمانی در پایان سخنان خود، نظارت بر ارگان ها و ارزیابی عملکرد آنان را از وظایف فرمانداری دانست که با ارزيابي هاي مكرر، اقدامات انجام گرفته در جهت پیشبرد برنامه های توسعه شهر مورد بررسی قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده