رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
  • کد خبر : ۴۲۲۵
  • چاپ خبر : بازدید اکیپ سلامت شهرستان بافق از اغذیه فروشی های سطح شهر

بازدید اکیپ سلامت شهرستان بافق از اغذیه فروشی های سطح شهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ اکیپ بازرسی سلامت شهرستان بافق متشکل از معاون فرماندار ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، کارشناس بهداشت و مسئول امور خانواده فرمانداری بافق به طور سرزده از تعدادی اغذیه فروشان سطح شهر بازدید کردند.. سرپرست شبکه بهداشت و درمان بافق درباره اینگونه بازدیدها گفت: در این بازدیدها […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ اکیپ بازرسی سلامت شهرستان بافق متشکل از معاون فرماندار ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، کارشناس بهداشت و مسئول امور خانواده فرمانداری بافق به طور سرزده از تعدادی اغذیه فروشان سطح شهر بازدید کردند..

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بافق درباره اینگونه بازدیدها گفت: در این بازدیدها که تا پاسی از شب ادامه داشت مواردی مانند استفاده از مواد غذایی سالم، سلامت فرد توزیع کننده و طبخ کننده غذا، ابزار کار مناسب در حین سرو غذا، داشتن گواهی نامه بهداشتی مراکز تهیه غذا و … مورد توجه قرار گرفت که در نهایت با تعدادی از واحد متخلف برخورد شد.

وی افزود: تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی ، نداشتن روپوش کارکنان ، وجود دیوارهای خراب و کثیف ، عدم رعایت نکات بهداشتی و وجود مواد غذایی که تاریخ مصرف گذشته ، دلیل اخطار به واحدهای متخلف بود که دستور بر طرف کردن نواقص صادر شد که در صورت برطرف نشدن نواقص نسبت به تعطیلی واحد اقدام و مطابق قانون با واحد صنفی مربوطه رفتار خواهد شد.

"مسعود دانشی" اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط در شهرستان بصورت هفتگی یا ماهانه نسبت به بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی اقدام می کنند و در صورت مشاهده موارد غیر قانونی و غیر بهداشتی طبق قانون با موارد برخورد خواهند کرد.

IMG_1982 IMG_2002 IMG_2008 IMG_2032  IMG_2038 IMG_2052 IMG_2069 IMG_2082  IMG_2089

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده