رفتن به بالا
  • جمعه - ۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
  • کد خبر : ۴۲۲۶۸
  • چاپ خبر : برگزاری کارگاه یک روزه انجمن هنرهای تجسمی در بافق
گزارش تصویری:

برگزاری کارگاه یک روزه انجمن هنرهای تجسمی در بافق

کارگاه یک روزه انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بافق با بهره گیری از اساتید مجرب استان یزد در محل کمپ گردشگری شهید برزگری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بافق با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان یزد اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه با حضور 90 نفر از هنرمندان در کمپ گردشگری شهید […]

کارگاه یک روزه انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بافق با بهره گیری از اساتید مجرب استان یزد در محل کمپ گردشگری شهید برزگری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بافق با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان یزد اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه با حضور 90 نفر از هنرمندان در کمپ گردشگری شهید برزگری نمود.

مهشید تقی زاده،رئیس انجمن هنرهای تجسمی بافق هدف از برگزاری این کارگاه را فراهم آوردن زمینه تبادل اطلاعات و ایده‌های هنرمندان به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیت های هنرمندان عنوان کرد.

 وی افزود: این کارگاه در زمینه های طراحی،نقاشی،آرت پرفورمنس(یعنی ذات هر اجرایی که بر انسان متکی باشد) برگزار شد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی بافق  با بیان اینکه طی چند روز آینده تمامی آثار هنرمندان یزدی برای برپایی نمایشگاه به بافق ارسال خواهد شد،تصریح کرد: این آثار به مدت یک هفته در نمایشگاهی که توسط انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بافق دائر می شود، در معرض تماشای علاقمندان به هنر قرار خواهد گرفت،پس از آن مجدد به  گالری انجمن تجسمی استان یزد برای نقد و بررسی ارسال می گردد.

شایان ذکر است، در این برنامه عکاسان نیز با حضور در دل طبیعت تصاویری زیبا از تپه ها و کویر ثبت نمودند.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده